Formula 1: Αλόνσο αντί Φέτελ στην Άστον Μάρτιν και… καλώς ήρθατε στη «silly season»

Στον κόσμο της Formula 1 η μεταγραφική περίοδος ξεκινά αμέσως μετά το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας όπου ακολουθεί η καλοκαιρινή διακοπή. Φέτος, η Άστον Μάρτιν είναι εκείνη που άνοιξε τον χορό των μεταγραφών.

Με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να ανακοινώνει την αποχώρησή του από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν, η θέση της Άστον Μάρτιν δίπλα στον αμετακίνητο Λανς Στρολ (γιο του ιδιοκτήτη της ομάδας, Λόρενς Στρολ) έμεινε κενή. Και αν ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήθελε η θέση του να καταλήξει στον πολύ καλό του φίλο Μικ Σουμάχερ, το αφεντικό είχε άλλα πράγματα στο μυαλό του. Ο μπαμπάς Στρολ είχε διαμηνύσει πως ο Γερμανός τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα αντικατασταθεί με ένα μεγάλο όνομα.

Και η πιο λογική επιλογή ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός αποχωρεί από την Αλπίν με προορισμό την Άστον Μάρτιν θέλοντας να επαναφέρει την Βρετανική ομάδα ξανά στις μπροστά θέσεις του «midfield» και γιατί όχι και πιο πάνω. Άλλωστε, το όραμα του Λόρενς Στρολ είναι να φτιάξει μια ομάδα ικανή να παλεύει για νίκες και πρωταθλήματα στο μέλλον γι’ αυτό και κατασκευάζει ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις για την ομάδα με μια υπερσύγχρονη αεροδυναμική σήραγγα.

Ποιοι θα καλύψουν τις υπόλοιπες κενές θέσεις του grid;

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Αυτή τη στιγμή με ενεργά συμβόλαια για το 2023 δεσμεύονται οι Φερστάπεν και Πέρεζ στη Ρεντ Μπουλ, οι Χάμιλτον και Ράσελ στη Μερσέντες, οι Λεκλέρκ και Σάινθ στη Φεράρι, οι Νόρις και Ρικιάρντο στην Μακλάρεν, ο Οκόν στην Αλπίν, ο Γκασλί στην Άλφα Τάουρι, ο Μπότας στην Άλφα Ρομέο, ο Στρολ και ο Αλόνσο πλέον στην Άστον Μάρτιν καθώς και ο Μάγκνουσεν στην ΧΑΑΣ. Συνεπώς υπάρχουν ακόμα έξι κενές θέσεις με κάποιες εξ’ αυτών, όμως, να έχουν ξεκάθαρα φαβορί για το ποιος θα τις καλύψει. Για παράδειγμα, η μία θέση της Γουίλιαμς όπως όλα δείχνουν θα δοθεί στον Άλεξ Άλμπον ενώ τον Φερνάντο Αλόνσο στην Αλπίν θα αντικαταστήσει ο νεαρός Όσκαρ Πιάστρι.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες θέσεις, ο Γκουάνιου Ζου πραγματοποιεί μεστή πρώτη σεζόν στην Φ1, όμως πρέπει να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο για να εξασφαλίσει τη θέση του στην Άλφα Ρομέο η οποία δείχνει έτοιμη να ανέβει ακόμα περισσότερο (με τον Βάλτερι Μπότας να είναι 9ος στη βαθμολογία των πιλότων). Αντίθετα, ο Γιούκι Τσουνόντα μπορεί να βρίσκεται κοντά στον Πιερ Γκασλί στη βαθμολογία, όμως με τη Χόντα σιγά σιγά να αποχωρεί και τους νεαρούς πιλότους της ακαδημίας της Ρεντ Μπουλ να καραδοκούν, η θέση του μοιάζει ιδιαίτερα επισφαλής. Ακόμη, όλα δείχνουν πως ο συμπαθέστατος Νίκολας Λατίφι θα αποτελέσει παρελθόν από τη Γουίλιαμς η οποία θα ψάξει κάτι διαφορετικό για τη θέση δίπλα στον Άλμπον. Και δεδομένων των πολύ καλών σχέσεων της ομάδας με τη Μερσέντες, φαβορί για την θέση του Καναδού μοιάζει ο Νικ Ντε Βριζ ο οποίος πραγματοποίησε και το ντεμπούτο του σε μονοθέσιο της Μερσέντες σε επίσημη διαδικασία της Formula 1, στο FP1 του γαλλικού Γκραν Πρι.

Ασφαλώς και δεν ξεχάσαμε την περίπτωση του Μικ Σουμάχερ. Ο Γερμανός, όμως με τον Αλόνσο να πηγαίνει στην Άστον Μάρτιν, πιθανότατα θα μείνει στη ΧΑΑΣ και συνεπώς θα μείνει και στην οικογένεια της Φεράρι. Τέλος, άξια αναφοράς είναι και η κάπως… ιδιαίτερη κατάσταση στη Μακλάρεν. Μπορεί ο Ντάνιελ Ρικιάρντο να δεσμεύεται με συμβόλαιο και να δηλώνει παντού πως δεν υπάρχει περίπτωση να αποχωρήσει, όμως ο Ζακ Μπράουν φαίνεται να προετοιμάζει το έδαφος ώστε να προσλάβει έναν Αμερικάνο πιλότο στη θέση του «honey badger» ο οποίος είναι εμφανές πως δεν είναι στα καλύτερα του με το πορτοκαλί μονοθέσιο. Η μεταγραφική περίοδος της Formula 1 ή αλλιώς «silly season» μόλις ξεκίνησε.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News