Formula 1: Ο Νικ Ντε Βρις ήρθε για να μείνει;
Ο Ολλανδός πιλότος, Νικ Ντε Βρις, βρέθηκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα του Γκραν Πρι της Μόντσα στο ντεμπούτο του στη Formula 1 με την ομάδα της Γουίλιαμς
Ένα από τα πρόσωπα του αγώνα της Ιταλίας ήταν ο Νικ Ντε Βριζ. Πραγματοποιώντας την παρθενική του εμφάνιση σε επίπεδο Formula 1, ο Ολλανδός βρέθηκε στην ένατη θέση, πράγμα που του εξασφάλισε 2 πόντους στο πρωτάθλημα των οδηγών και αντίστοιχα εξασφάλισε 2 πολύτιμους πόντους και για την ομάδα της Γουίλιαμς στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Ποιος είναι ο Νικ Ντε Βρις και πώς βρέθηκε στη Γουίλιαμς;
Γεννημένος στο Σνεκ της Ολλανδίας στις 6 Φεβρουαρίου του 1995, ο 27χρονος πιλότος ανήκει στο δυναμικό της Μερσέντες ως οδηγός εξέλιξης (μαζί με τον Βέλγο Στόφελ Φαντούρν). Ο Ντε Βρις ήταν πρωταθλητής της Formula 2 το 2019 ενώ κατέκτησε και το πρωτάθλημα της Formula E τη σεζόν 2020-2021.
Η ευκαιρία στη Γουίλιαμς προέκυψε καθώς ο Άλεξ Άλμπον δεν μπορούσε να αγωνιστεί στη Μόντσα καθώς διαγνώσθηκε με σκωληκοειδίτιδα και έπρεπε να περάσει την πόρτα του χειρουργείου. Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι σχέσεις Μερσέντες και Γουίλιαμς είναι κάτι αντίστοιχο με τις σχέσεις Φεράρι – ΧΑΑΣ συνεπώς η επιλογή Ντε Βρις ήταν μονόδρομος. Το γεγονός ότι ο Ολλανδός είχε βρεθεί στην πρώτη περίοδο των ελέυθερων δοκιμών του ιταλικού Γκραν Πρι οδηγώντας για την Άστον Μάρτιν, ήταν ένα μπόνους για την προσαρμογή του καθώς είχε ήδη πάρει μια γεύση από την πίστα.
Ντεμπούτο με βαθμούς και… ηχηρό μήνυμα στην πλευρά της Γουίλιαμς
Ο αγώνας της Μόντσα ήταν ο καθρέφτης του τί συμβαίνει στη σεζόν μετά και το πέρας του Γαλλικού Γκραν Πρι στο οποίο ο Σαρλ Λεκλέρκ απώλεσε τις όποιες ελπίδες είχε για τον τίτλο. Ο Φερστάπεν κέρδισε με μεγάλη ευκολία στην έδρα της Φεράρι παρόλο που ξεκίνησε από την 7η θέση. Με τη μάχη της κορυφής λοιπόν να μην έχει το παραμικρό ενδιαφέρον, ο κόσμος έψαχνε μικρότερες ιστορίες που θα μπορούσαν να του κεντρίσουν το ενδιαφέρον.
Αναμφίβολα μια από αυτές ήταν ο τερματισμός του Νικ Ντε Βρις στην ένατη θέση στο ντεμπούτο του σε αγώνα της Formula 1. Ο Ολλανδός κατετάγη 13ος στις κατατακτήριες του Σαββάτου (με δυναμική για ακόμα παραπάνω καθώς δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την τελευταία του γρήγορη προσπάθεια στο Q2 λόγω μπλοκαρίσματος) αλλά λόγω των ποινών Σάινθ, Χάμιλτον, Πέρεζ, Οκόν και Μπότας βρέθηκε να εκκινεί από την 8η θέση.
Εκμεταλλευόμενος τις συγκυρίες και πραγματοποιώντας έναν πολύ σταθερό αγώνα, ο 27χρονος τερμάτισε στην 9η θέση και έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα και στη Γουίλιαμς (αλλά και στη Μερσέντες) ότι ανήκει στη Formula 1. Πολύ πιθανός δέκτης του μηνύματος αυτού είναι ασφαλώς και ο Νίκολας Λατίφι.
Ο συμπαθέστατος αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων Καναδός πιλότος πρέπει να αισθάνεται ιδιαίτερα επισφαλής όσον αφορά την παραμονή του στο τιμόνι της Γουίλιαμς. Τα πράγματα για το Λατίφι πάντως είναι ξεκάθαρα. Αν η Γουίλιαμς έχει ανάγκη το κεφάλαιο του μπαμπά Λατίφι, τότε θα βρίσκεται εκεί κι ας βγαίνει τελευταίος σε κάθε αγώνα. Αν η Γουίλιαμς είναι έτοιμη να περάσει σε μια νέα εποχή (με τη στήριξη του Τότο Βολφ και της Μερσέντες) τότε ο Καναδός δεν έχει θέση στο «ρόστερ» της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Κορυφαίος στον πλανήτη ο Χρήστος Μουζακίτης!
- Ολυμπιακός: Η απίθανη στιχομυθία του Ρόντινεϊ με τον Φορτούνη!
- AEK: Δίνει 1.5 εκατ. ευρώ στην ΕΠΟ για την ανάπτυξη του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου
- Εθνική Ελλάδος: Μαθαίνει αντίπαλο για τα playoffs του Nations League - Ποιοι είναι οι 4 υποψήφιοι αντίπαλοι
- Δώρο Χριστουγέννων 2024: Νωρίτερα η καταβολή του στους δικαιούχους - Πώς υπολογίζεται