ΡΑΛΛΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ: Νικητές οι Τσουλόφτας – Ηλία, έκαναν το «δύο στα δύο»

Απόλυτοι κυρίαρχοι του 2ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος αποδειχθήκαν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλία με το Volkswagen Polo R5, κερδίζοντας όλες τις ειδικές του αγώνα.

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 18ο Ράλλυ Κορίνθου, δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη χώρα, τα πληρώματα έδωσαν έναν αγώνα επιβίωσης σε δύσκολες «ακροπολικές» ειδικές διαδρομές, με τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι να επιβεβαιώνουν τη φήμη τους.

Ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλία με το Volkswagen Polo R5, σημειώνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος μετά από εκείνη που πέτυχαν στο Ράλλυ Φθιώτιδας.

Το κυπριακό πλήρωμα κατάφερε να κερδίσει και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές επικρατώντας δίκαια στον αγώνα. Δεύτεροι τους ακολούθησαν οι συμπατριώτες τους Σίμος Γαλαταριώτης – Αντώνης Ιωάννου με ακόμα ένα Volkswagen Polo R5. Στην πρώτη ειδική διαδρομή έχασαν χρόνο λόγω της σκόνης, κάτι που λύθηκε δίνοντας τρίλεπτο σε όλα τα πληρώματα αργότερα, ενώ στη συνέχεια δεν είχαν πρόβλημα να ελέγξουν τον ανταγωνισμό τερματίζοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

 Στο πόντιουμ τους ακολούθησαν οι Γιώργος Κεχαγιάς – Μάριος Τσαούσογλου με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι βελτίωσαν τις επιδόσεις τους κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σε αυτό βοήθησε μία σειρά αλλαγών στη ρύθμιση της ανάρτησης, και συγκεκριμένα στο δεύτερο loop ειδικών.

Στην 4η θέση συναντάμε τους Ιορδάνη Σερδερίδη – Φρεντ Μικλότ με το Skoda Fabia R5, που κινήθηκαν γρήγορα, χωρίς όμως να αποφύγουν κάποια λάθη, κάνοντας δύο τετ α κε.

Η μεγάλη έκπληξη του αγώνα είναι οι επιδόσεις των Σπύρου Γαλεράκη – Κώστα Σούκουλη με ακόμα ένα Skoda Fabia R5 που τερμάτισαν στην πέμπτη θέση της γενικής! Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε αγώνα Ράλλυ, αλλά και σε χωμάτινη επιφάνεια.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Skoda Fabia R5, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στο δεύτερο loop ειδικών. Στοιχείο που τους στοίχισε σημαντικά σε χρόνους.

Άτυχοι στάθηκαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης – Κωνταντίνος Νικολόπουλος με το Citroen DS3 R5, οι οποίοι και εγκατέλειψαν από αντλία βενζίνης στη δεύτερη ειδική.

Πρώτοι στην κατηγορία Ν και έβδομοι γενικής ολοκλήρωσαν οι Πέτρος Παντελή – Κυπριανός Χριστοδούλου με το Mitsubishi Lancer EVO X. Το κυπριακό πλήρωμα ακολούθησε έξυπνη στρατηγική και εκμεταλλευόμενοι ένα κλαταρισμένο ελαστικό των Λάμπρου Αθανασούλα – Νίκου Ζακχαίου με το Mitsubishi Lancer EVO IX κατάφεραν να περάσουν στην κορυφή και να παραμείνουν εκεί ως το τέλος.

Σε  επίπεδο κατηγορίας Ν, δεύτεροι και 8οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Αθανασόπουλος – Σπύρος Μπαρδάκης που επίσης κινήθηκαν γρήγορα με ακόμα ένα Lancer EVO IX.

Στην 9η θέση και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για την κατηγορία F2, ανέβηκαν οι Πάνος Ισμαήλος – Άλαν Χάριμαν με το Peugeot 208 R2. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του νεαρού οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και κατάφερε να επικρατήσει των Νώντα Καρανικόλα – Γιώργου Βασιλάκη με το Ford Fiesta R4. Και τα δύο πληρώματα προσέφεραν εξαιρετικό θέαμα, ενώ αξίζει να σημειώσετε, πως οι δεύτεροι είναι οι νικητές της κατηγορίας στο πλαίσιο του Κυπέλλου Χώματος.

Τα αποτελέσματα του αγώνα

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News