FORMULA 1: Ετοιμάζει αναβάθμιση του κινητήρα η Ferrari

Τι κι αν βρισκόμαστε σε χρονιά παγώματος των κινητήρων, η Ferrari δεν έχει ολοκληρώσει το μοτέρ του 2021 και αναμένεται στα μέσα Σεπτεμβρίου να φέρει το νέο αναβαθμισμένο πακέτο της,

Η χρονιά για τη Ferrari σίγουρα δεν είναι η καλύτερη της ιστορίας της όμως στη Formula 1 δεν γίνονται… θαύματα. Η ομάδα που πέρυσι τερμάτισε στην 6η θέση των κατασκευαστών δεν θα μπορούσε φέτος να διεκδικεί πρωτάθλημα. Το ότι είναι στη μάχη της 3ης θέσης με τη McLaren από μόνο του θα μπορούσε να θεωρηθεί επιτυχία, όχι όμως όταν μιλάμε για την πιο ιστορική και επιτυχημένη ομάδα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η πρόοδος σε σχέση με πέρυσι είναι εμφανέστατη και ένας από τους βασικούς λόγους είναι η εξέλιξη του κινητήρα της Ferrari. Μετά τα όσα είχαν γίνει το 2019 όταν η FIA εντόπισε παρατυπία στο μοτέρ της Scuderia, το πρόβλημα για την ιταλική εταιρεία ήταν η μεγάλη απόσταση που είχε να καλύψει με τους κινητήρες της Mercedes και της Honda. Είναι ξεκάθαρο ότι ακόμη έχει δρόμο να καλύψει, όμως ήρθαν οι δηλώσεις του Ματία Μπινότο να δώσουν έναν ακόμη… τόνο αισιοδοξίας ενόψει του 2022. Ο επικεφαλής της Ferrari αποκάλυψε ότι η Scuderia δεν έχει ολοκληρώσει το φετινό upgrade του κινητήρα της και αναμένεται να το πράξει στα μέσα του επόμενου μήνα.

Και επειδή κάποιος θα σκεφτεί πώς είναι δυνατόν μία ομάδα να αναβαθμίσει το μοτέρ της ενώ υπάρχει πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων,  η εξήγηση ήρθε και πάλι από τον Ματία Μπινότο: «Κάθε ομάδα είχε δικαίωμα να παρουσιάσει ένα νέο κινητήρα το 2021 με καινούργια όλα τα επιμέρους κομμάτια. Εμείς παρά την πρόοδο που έχουμε παρουσιάσει εξακολουθούμε να απέχουμε από τους υπόλοιπους. Στην αρχή του 2021 κάναμε σημαντικά βήματα προόδου, φέρνοντας νέα κομμάτια τα οποία λειτούργησαν όμως έχουμε… απόθεμα αφού ακόμη χρησιμοποιούμε κομμάτια του κινητήρα του 2020

Με απλά λόγια η Ferrari κράτησε κάποια μέρη του κινητήρα του 2020 οπότε διατηρεί το δικαίωμα μέσα στη σεζόν να ολοκληρώσει το μοτέρ του 2021. Και για να γίνει ακόμη πιο ξεκάθαρο, ο κανονισμός του 2020 δεν θα επέτρεπε σε καμία ομάδα κάτι τέτοιο. Λόγω της πανδημίας η FIA είχε θεσπίσει κανονισμό που απαγόρευε να υπάρχει εξέλιξη στο μοτέρ ενώ για το 2021 που, θεωρητικά, δεν άλλαξαν τα πράγματα, ο κανονισμός είναι διαφορετικός αφού επιτρέπει στις ομάδες να παρουσιάσουν είτε στην αρχή είτε στο μέσο της σεζόν ένα νέο κινητήρα σε σχέση με το 2020. Την ίδια ώρα η Mercedes, η Honda και η Renault έχουν ολοκληρώσει την εξέλιξη του φετινού τους μποτέρ.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News