Formula 1: Η αυλαία έπεσε στο GP του Άμπου Ντάμπι με νικητή τον Φερστάπεν

Ο άπιαστος, εκπληκτικός παγκόσμιος πρωταθλητής τελειώνει την σεζόν με στυλ, νίκησε και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν.

Άλλη μια σεζόν στη Φόρμουλα ένα φτάνει στο τέλος της, με την αυλαία να πέφτει στο Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι με νικητή τον Φερστάπεν.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λεκλέρ με τον Ράσελ να ολοκληρώνει το πόντιουμ. Στην 4η θέση ο Πέρες μετά την ποινή, με τις δυο Mclaren του Νόρις και Πιαστρί στην 5η και 6η θέση.

Αλόνσο, Τσουνόντα, Χάμιλτον και Στρολ ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα. 

 

Η σεζόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Φόρμουλα ένα φτάνει στο τέλος της, με την ολοκλήρωση του στη Γιας Μαρίνα, στο φαντασμαγορικό Σιρκουί του Άμπου Ντάμπι. 

Η εκπληκτική εκκίνηση του Σαρλ Λεκλέρ στο πρώτο γύρο δεν ήταν αρκετή για την προσπέραση απέναντι στον Μαξ Φερστάπεν που κράτησε την πρώτή θέση.  

Με τον Κέβιν Μάγκνουσεν να μπαίνει πρώτος για αλλαγή λάστιχων μόλις στον έκτο γύρο και μετά τους πρώτους γύρους του αγώνα να έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο τρενάκι από DRS καθιστώντας την προσπέραση δύσκολη για τους πιλότους.

Ξεκινώντας ο Ράσελ, μετά από ένα μικρό λάθος του Οσκαρ Πιάστρι, κατάφερε να προσπεράσει τον Αυστραλό, για την 4η θέση για την μεγάλη μάχη που έχει η Ferrari με την Μερσεντές, για την δεύτερη θέση στους κατασκευαστές.

Ράσελ και Νόρις πήγαν μαζί για αλλαγή λάστιχων με το πιτ στοπ του Νόρις να είναι αργό δίνοντας μια «δωρεάν» θέση και  πλεονέκτημα για την Μερσεντές του Ράσελ για το υπόλοιπο του αγώνα. Με τον Χάμιλτον να χτυπά με τον Γκασλί δημιουργώντας μικρή ζημία για το μονοθέσιο του Βρετανού και του Γάλλου.  

Στον 22ο γύρο του αγώνα μπήκε ο Τσουνότα για αλλαγή λάστιχων με τον ίδιο να κάνει μόλις ένα πιτ στοπ σε όλον τον αγώνα παίρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα στην εφετινή χρόνια για τον ίδιο τερματίζοντας στην 8η θέση.  

Στον 32ο γύρο, η Μερσεντές, με την τρίτη θέση του Ράσελ και την 8η του Χάμιλτον, παίρνουν την δεύτερή θέση στους κατασκευαστές. Με την 2η θέση του Λεκλέρ να μην είναι αρκετή, καθώς η σφοδρή σύγκρουση του Σάινθ στο FP2 χθες ,στοιχίζει μέχρι στιγμής την 2η θέση στην Ferrari στο πρωτάθλημα, καθώς ο Ισπανός βρίσκεται μόλις στην 13η θέση.  

 Στον 37ο γύρο ο Χάμιλτον ήταν στην 11η θέση και ο Ράσελ στην 5η θέση, η 9η του Σάινθ και η 4η του Λεκλέρ, καθιστά την Ferrari και Mercedes ισόβαθμές, με την δεύτερη θέση στους κατασκευαστές να πηγαίνει ως έχουν τα πράγματα στην Ferrari , λόγω της νίκης του Σάινθ στην Σιγκαπούρη. 

Με την Ferrari του Σάινθ να καθυστέρει το πιτ στοπ του Ισπανού με την ομάδα να περιμένει ένα αυτοκίνητο ασφάλειας, για να καταφέρει η ομάδα να πάρει τους πολυτίμους βαθμούς για την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.  

 Με 15 γύρους να απομένουν όλα έδειχναν την Mercedes δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με «βομβά» να «σκάει» από τους αγωνοδίκες. Το θαύμα για την Ferrari ίσως έρθει καθώς οι αγωνοδίκες εξετάζουν ενδεχόμενη παρατυπία στο πιτ στοπ του Χάμιλτον.  

 Με 10 γύρους πριν από το φινάλε για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος στην F1 ο Πέρες κατάφερε να περάσει τον Νόρις και πάρει την τρίτη θέση. Η Mercedes συνέχισε να βρίσκεται στη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές. Εφτά γύρους πριν την καρό σημαία ο Λεκλέρ σκέφτηκε «σκακιστικά» με τον ίδιο να λέει στην ομάδα του να καθυστερήσει τον Ράσελ πίσω του για να τον προσπέραση ο Πέρες, Ωστόσο οι αγωνοδίκες έδωσαν πέντε δευτερόλεπτο ποινή στον Πέρες, για την επαφή που είχε νωρίτερα με τον Nόρις.

 

 

Στον 54ο γύρου του αγώνα ο Σέρχιο Πέρες προσπέρασε τον Ράσελ και με τρεις γύρους να απομένουν και τον Σάινθ να μην έχει ακόμη κάνει τον πιτ στοπ του όλα έδειχναν την Μερσεντές 2η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.  

 

Στον τελευταίο γύρο του αγώνα o Λεκλέρ άφησε τον Πέρες να τον προσπεράσει για την κατάκτηση της δεύτερη θέσης στους κατασκευαστές, με αυτό να μην είναι αρκετό για την Ferrari. Με τη Mercedes να καταφέρνει να πάρει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά την ποινή του Πέρες.

H Redbull του Μαξ Φερστάπεν νίκησε και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν κάνοντας το 1-2 με τον Πέρες να παίρνει την δεύτερη θέση και τρίτο τον Σαρλ Λεκλέρ. Μετά την ποινή του Πέρες η κατάταξη άλλαξε και στο πόντιουμ ανέβηκε ο Φερστάπεν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ο Λεκλέρ στο δεύτερο και ο Βρετανός Ράσελ στο τρίτο. 

 Ο Μαξ Φερστάπεν τελειώνει την σεζόν με τον ίδιο να προηγείται πάνω από 1.000 γύρους σε αυτήν την σεζόν με 19 νίκες να τον καθιστά τον πιο πετυχημένο πρωταθλητή στην ιστορία της F1 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News