FORMULA 1: Ο Ράσελ είναι η τελευταία μεγάλη πρόκληση του Χάμιλτον

Ο Τζορτζ Ράσελ μετά από 3 χρόνια στη Williams πήρε την ευκαιρία που άξιζε στη Mercedes και το 2022 αποκτά ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Στις 4 Δεκεμβρίου του 2020  ο Τζορτζ Ράσελ κλήθηκε εσπευσμένα να αντικαταστήσει στη Mercedes τον Λιούις Χάμιλτον ο οποίος είχε ανιχθευθεί θετικός στον Covid-19. Δύο ημέρες μετά αν και είχε… ραντεβού με την ατυχία στην πίστα του Σακχίρ, ήταν ξεκάθαρο ότι έπεισε τη γερμανική ομάδα ότι ήρθε η ώρα να του δοθεί η ευκαιρία. Δεύτερος στις κατατακτήριες δοκιμές με ένα μονοθέσιο που το έπιανε για πρώτη φορά στα χέρια του και στον αγώνα αν και πλήρωσε ακριβά το… έγκλημα της Mercedes να του βάλει στο μονοθέσιο ένα ελαστικό που προοριζόταν για τον Μπότας, κατάφερε να πάρει τους πρώτους βαθμούς στην καριέρα του. Αν ο Φινλανδός δεν είχε υπογράψει από το καλοκαίρι το νέο του συμβόλαιο, το πιθανότερο ήταν πώς ο Ράσελ θα έτρεχε από φέτος στη γερμανική ομάδα.

Πρωταθλητής στην πρώτη του χρονιά στο GP3 και στη Formula 2

Ο 23χρονος βρετανός έχει κάνει όλη τη διαδρομή μέχρι να φτάσει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και την έκανε με εντυπωσιακό τρόπο. Δεν συναντάς εύκολα πιλότο που κατέκτησε το πρωτάθλημα στην πρώτη του χρονιά στο GP3. Ο Ράσελ το έκανε και αν αυτό συνέβαινε παλαιότερα θα είχε πάρει αυτόματα το… εισιτήρια για τη Formula 1. Στην περίπτωσή του η εξέλιξη ήρθε προοδευτικά. Την επόμενη σεζόν έτρεξε στη Formula 2, στην κατηγορία που βρίσκεται πιο κοντά από κάθε άλλη στη Formula 1. Και εκεί στη μοναδική χρονιά που αγωνίστηκε, πήρε το πρωτάθλημα και η άνοιξε την… πόρτα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αήττητος εδώ και τρία χρόνια στη Williams

Ο Ράσελ ήταν μέλος της οικογένειας της Mercedes αλλά ήταν αδύνατο να πάρει την ευκαιρία στην ομάδα που κυριαρχούσε στο σπορ από το 2014. Ο Μπότας έκανε τη δουλειά που ήθελε ο Τότο Βολβ ως teammate του Χάμιλτον οπότε μονόδρομος για τον βρετανό πρωταθλητή της Formula 2, ήταν να βρεθεί σε μία ομάδα που δεν θα του έδινε ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Η ιστορική Williams, με τις ευλογίες της Mercedes, του έδωσε την ευκαιρία που έψαχνε στο πλευρό του πολύπειρου, Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Στη Williams θα συμπληρώσει μία τριετία στο τέλος της σεζόν και έχει το εντυπωσιακό 50-0 σε κατατακτήριες δοκιμές απέναντι στους teammates του. Η μοναδική ήττα σε κατατακτήριες δοκιμές ήρθε από τον Μπότας όταν έτρεξε με τη Mercedes στο Σακχίρ.

Το βάθρο στο Σπα και η οριστικοποίηση της συμφωνίας με τη Mercedes

Ο αγώνας στο Σπα στις 31 Αυγούστου θα μείνει αξέχαστος στον Τζορτζ Ράσελ. Λίγες ημέρες πριν ο Τότο Βολφ τον είχε ενημερώσει ότι θα υπογράψει συμβόλαιο με τη Mercedes και θα είναι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας για το 2022 και θα τον… δέσει με πολυετές συμβόλαιο. Ο 23χρονος βρετανός έσπευσε να αποδείξει στον επικεφαλής της γερμανικής ομάδας ότι η έκανε τη σωστή επιλογή. Με ένα μονοθέσιο που μοιάζει να είναι το προτελευταίο σε δυναμική στο Grid, κατάφερε να βγει 2ος στις κατατακτήριες δοκιμές, κάνοντας εκπληκτικά πράγματα στη βρεγμένη πίστα του Σπα. Ο αγώνας δεν έγινε ποτέ αλλά ο Ράσελ ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο 2ο σκαλί του βάθρου.

Η τελευταία μεγάλη πρόκληση στην καριέρα του Χάμιλτον

Δεν είναι λίγοι όσοι αμφισβητούν τον Λιούις Χάμιλτον, λέγοντας πως δεν είχε έναν teammate, τα τελευταία χρόνια που να μπορεί να τον απειλήσει. Η αλήθεια είναι ότι  ο Βάλτερι Μπότας δεν μπόρεσε σε καμία από τις 4 σεζόν του στη Mercedes να απειλήσει τον Χάμιλτον και έτσι δίνει… τροφή στους haters. Το 2022 στο πλευρό του θα βρει δίπλα του έναν πιλότο που ανήκει στην επόμενη γενιά της Formula 1 και που έχει δείξει πώς έχει το ταλέντο να πρωταγωνιστήσει. Ο Χάμιλτον θα μπορούσε να πιέσει τη γερμανική ομάδα και να μην προχωρήσει σε αλλαγή του Μπότας. Πολλές φορές στο παρελθόν κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί με τους top class πιλότους των ομάδων να μην επιθυμούν ενδοοικογενειακό ανταγωνισμό. Ο Βρετανός 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν το έκανε. Η αυτοπεποίθησή του έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα που δεν θα έβαζε τον εαυτό του σε διαδικασία να δείξει… φόβο. Και πλέον έχει να αντιμετωπίσει έναν πιλότο που θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι είναι ο διάδοχός του και στη Mercedes αλλά και στο σπορ. Αυτό έιναι ένα νέο challenge για τον Χάμιλτον που αναμένεται να τον κάνει ακόμη καλύτερο.  

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News