MITSUBISHI: Οδηγούμε το L200 Black Edition
Αλήθεια, θα θέλατε να είχατε στην κατοχή σας ένα όχημα με το οποίο θα μπορούσατε να κάνετε τα πάντα εκτός δρόμου; Πολλοί άνθρωποι ενδεχομένως να απαντήσουν καταφατικά.
Οι τελευταίες παγκόσμιες στατιστικές δείχνουν ότι ενώ το λευκό ήταν μακράν το πιο δημοφιλές χρώμα το 2020, συγκεντρώνοντας το 38% του συνόλου των οχημάτων που κατασκευάστηκαν, το μαύρο ακολουθούσε με μερίδιο 19%.
Ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά ήταν πολυτελή αυτοκίνητα, επειδή όλοι γνωρίζουν ότι το μαύρο δείχνει πολύ αριστοκρατικό. Αλλά το μαύρο προσφέρεται φυσικά και ως επιλογή απόχρωσης αμαξώματος με κάθε άλλο στυλ οχήματος.
Τα αναφέρω όλα αυτά έχοντας μόλις οδηγήσει αυτό που είναι ίσως το πιο μαύρο όχημα στην αγορά.
Πρόκειται για το Mitsubishi L200 Black Edition, μια περιορισμένη έκδοση pick up που βασίζεται στο L200. Για να δημιουργήσει την έκδοση «Black Edition», η Mitsubishi προσέθεσε μαύρο χρώμα στη μάσκα «δυναμικής ασπίδας», μαύρο περίβλημα προβολέων LED, μαύρες ζάντες 18 ιντσών και μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ.
Το Black Edition Triton διατίθεται με επιλογή απόχρωσης χρώματος, όπως μπλε, πορτοκαλί, λευκό και γκρι, αλλά η έκδοση που είχαμε για δοκιμή στο δρόμο ήταν, φυσικά, βαμμένη σε χρώμα που ονομάζεται Jet Black MIca.
Η έκδοση «Black Edition» είναι μαύρη. Εντυπωσιακά μαύρη! Και θα έλεγε κανείς πως είναι και ιδιαίτερα πλήρης από πλευράς εξοπλισμού, καθώς επί της ουσίας δεν θα χρειαστεί να προσθέσετε το παραμικρό.
Το L200 Black Edition κινείται από το υποερτροφοδοτούμενο μοτέρ ντίζελ των 1.268 κ.εκ. που αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής. Συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο έχει και paddles στο τιμόνι, χαρίζοντας στο L200 τελική ταχύτητα άνω των 170 χιλιομέτρων την ώρα και μέση κατανάλωση της τάξης τρων 9,5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Φυσικά, εφοδιάζεται με το Super Select 4WD-II της Mitsubishi, το οποίο είναι ένα από τα λίγα συστήματα τετρακίνησης που επιτρέπουν σε ένα όχημα να λειτουργεί είτε ως πισωκίνητο, είτε ως τετρακίνητο. Στην τελευταία περίπτωση υπάρχουν οι λειτουργίες 4HLc με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό, για τερέν όπως το χιόνι ή η άμμος και η 4LLC για μέγιστη πρόσφυση. Φυσικά υπάρχει και το Hill Descent Control για σταθερή ταχύτητα έως 20 χιλιόμετρα σε κατηφορικά εδάφη.
Πάνω σε όλα αυτά υπάρχει ένας επιλογέας λειτουργίας Offroad Mode, ο οποίος προσφέρει την επιλογή των λειτουργιών οδήγησης σε χαλίκι, λάσπη/χιόνι, άμμο και βράχο για βελτιωμένη απόδοση σε διάφορες συνθήκες εδάφους.
Το Super Select είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν το L200 Black Edition να ξεχωρίζει, αντισταθμίζοντας εύκολα το γεγονός ότι δεν προσφέρει ακριβώς την ίδια ισχύ κινητήρα με το Ranger και το Hilux ή τα Mazda BT-50 και Isuzu D-Max.
Κατά της δοκιμής μας μας με το κατάμαυρο Black Edition το χρησιμοποιήσαμε για μια μίνι εξόρμηση εκτός Αττικής. Η διαδρομή μας περιελάμβανε οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε χωμάτινα κομμάτια, εκεί όπου το L200 Black Edition έδειξε πραγματικά στο… στοιχείο του!
Το εσωτερικό του νέου L200 είναι αυτό που αρμόζει σε ένα σύγχρονο SUV και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει… αγροτικό! Η κεντρική οθόνη αφής 7’’ είναι τοποθετημένη ψηλά στην κονσόλα, ενώ διαθέσιμα είναι και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα, μεταξύ των οποίων σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, προειδοποίησης διασταύρωσης στην οπισθοπορεία και αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Δεν τρώει όλος ο κόσμος το «σανό» που σερβίρουν!
- Solidarity UEFA: Το ποσό που θα πάρουν οι ελληνικές ομάδες
- Αποκάλυψη για Ρονάλντο: «Ο Μουρίνιο τον κάλεσε για να τον φέρει στην Φενέρμπαχτσε»
- Παναθηναϊκός Παρασκήνιο: Παπαδημητρίου κατά... Τζαβέλλα
- Ρουί Βιτόρια: Αυτό είναι το πλάνο του για τον Τάσο Μπακασέτα