ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ: Αποχωρεί ο Βάλτερι Μπότας

Ένα από τα μακροβιότερα δίδυμα στην ιστορία της Formula 1 ετοιμάζεται να σπάσει στο τέλος της σεζόν μετά από 5 χρόνια.

Το δίδυμο του Λιούις Χάμιλτον με τον Βάλτερι Μπότας βρίσκεται στην Μερσέντες από το 2017, όταν αιφνιδίως αποχώρησε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, αμέσως μετά το μοναδικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα. Όλα αυτά τα χρόνια, ο Βάλτερι Μπότας λειτουργούσε ως το ξεκάθαρο νούμερο 2 της ομάδας, βοηθώντας σε πολλές περιπτώσεις τον Βρετανό teammate του να φτάσει σε νίκες που διαφορετικά δεν θα έπαιρνε τόσο εύκολα. Όσο κι αν προσπάθησε, ο Φινλανδός δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει κοντά στο να παλέψει για έναν παγκόσμιο τίτλο.

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και μια πετυχημένη σχέση (για τη Μερσέντες περισσότερο) λαμβάνει τέλος μετά από 5 ολόκληρες σεζόν. Ο λόγος που ο Τότο Βολφ και η Μερσέντες έφτασαν σε αυτή την απόφαση δεν είναι άλλος από τη φετινή κάκιστη εικόνα του Φινλανδού.

Ο φετινός Βάλτερι Μπότας δεν είναι σε καμία περίπτωση ο ταχύτατος πιλότος που γνωρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αποκορύφωμα, η 12η θέση στο Μπακού, δίχως να αντιμετωπίζει κάποιο μηχανολογικό πρόβλημα.

Φαβορί για να τον αντικαταστήσει δεν είναι άλλος από τον Τζορτζ Ράσελ. Ο νεαρός πιλότος της Γουίλιαμς, όπου άλλωστε ανήκει στη Μερσέντες έχοντας παράλληλα ατζέντη τον Τότο Βολφ, φαίνεται επιτέλους να παίρνει την ευκαιρία του στο μονοθέσιο των πρωταθλητών.

Τeammate του δε θα είναι άλλος από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούς Χάμιλτον ο οποίος όπως όλα δείχνουν συνεχίζει στην ομάδα που έχει ζήσει τόσες επιτυχίες, τουλάχιστον για ακόμα έναν χρόνο. Ή μάλλον, πιο σωστά, συνεχίζει με το ίδιο καθεστώς στη νεοσύστατη ΙΝΕΟΣ, όπως θα λέγεται από του χρόνου η Μερσέντες.

Όσο για τον Βάλτερι Μπότας, οι επιλογές του είναι περιορισμένες. Ο δρ Χέλμουτ Μάρκο δήλωσε πως η πόρτα της Ρεντ Μπουλ (και της Άλφα Τάουρι) είναι κλειστή ενώ πρόσθεσε πως οι ρεαλιστικές επιλογές του Φινλανδού είναι είτε η Γουίλιαμς είτε κάποιο άλλο μηχανοκίνητο σπορ, εκτός Formula 1.

Πιθανότατα έχει δίκιο καθώς αν δούμε τις ομάδες συγκεκριμένα, Φεράρι, Μακλάρεν, Αλπίν και Άστον Μάρτιν δεν φαίνονται διατεθειμένες να αλλάξουν δίδυμο πιλότων ενώ Άλφα Ρομέο και ΧΑΑΣ, σε περίπτωση που αποχωρήσει ο Κίμι Ράικονεν και ανοίξει θέση, συνήθως αντλούν πιλότους από την ακαδημία της Φεράρι.  Οτιδήποτε διαφορετικό θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη. Είναι, λοιπόν, η φετινή σεζόν η τελευταία του Φινλανδού στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού;

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News