GENERATION Z: Ποια είναι και πώς επιλέγει αυτοκίνητο

Οι νέοι αγοραστές αυτοκινήτων, ηλικίας 18-24 ετών, η λεγόμενη «Generation Z», είναι καλύτερα ενημερωμένοι , θεωρούν επείγουσα την αγορά, αλλά χρειάζονται ακόμα και επτά εβδομάδες για να διαλέξουν το μοντέλο που θέλουν, ενώ δεν έχουν συναισθηματική εξάρτηση από κάποια μάρκα ή μοντέλο.

Η έρευνα της CarGurus, με συμμετοχή 1.512 ατόμων που αγόρασαν αυτοκίνητο στο Ηνωμένο Βασίλειο τους τελευταίους τέσσερις μήνες, χώρισε τους συμμετέχοντες σε τέσσερις κατηγορίες, σύμφωνα με τη γενιά τους : Gen Z (18-24 ετών), Millennials (25-39), Gen X (40-54)  και Boomers (55-65).

Μέσα από τα συμπεράσματα της έρευνας αποκαλύπτεται ότι η Gen Z ήταν λιγότερο σίγουρη για τον τύπο του οχήματος που θα αγόραζαν (με 43% της Gen Z έναντι 63% κατά μέσο όρο όλων των συμμετεχόντων). 

Η μάρκα του οχήματος απασχολεί το 29% της Gen Z έναντι 47% όλων τον ομάδων, ενώ το κόστος κυριαρχεί για το 35% έναντι 57% όλων τον ομάδων. Μόνο το 41% ​​των νέων ηλικίας 18-24 ετών αισθάνονται έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τα κάνουν: κατά μέσο όρο επτά εβδομάδες έναντι τεσσερισήμισι για τη Gen X.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News