GENERATION Z: Ποια είναι και πώς επιλέγει αυτοκίνητο
Οι νέοι αγοραστές αυτοκινήτων, ηλικίας 18-24 ετών, η λεγόμενη «Generation Z», είναι καλύτερα ενημερωμένοι , θεωρούν επείγουσα την αγορά, αλλά χρειάζονται ακόμα και επτά εβδομάδες για να διαλέξουν το μοντέλο που θέλουν, ενώ δεν έχουν συναισθηματική εξάρτηση από κάποια μάρκα ή μοντέλο.
Η έρευνα της CarGurus, με συμμετοχή 1.512 ατόμων που αγόρασαν αυτοκίνητο στο Ηνωμένο Βασίλειο τους τελευταίους τέσσερις μήνες, χώρισε τους συμμετέχοντες σε τέσσερις κατηγορίες, σύμφωνα με τη γενιά τους : Gen Z (18-24 ετών), Millennials (25-39), Gen X (40-54) και Boomers (55-65).
Μέσα από τα συμπεράσματα της έρευνας αποκαλύπτεται ότι η Gen Z ήταν λιγότερο σίγουρη για τον τύπο του οχήματος που θα αγόραζαν (με 43% της Gen Z έναντι 63% κατά μέσο όρο όλων των συμμετεχόντων).
Η μάρκα του οχήματος απασχολεί το 29% της Gen Z έναντι 47% όλων τον ομάδων, ενώ το κόστος κυριαρχεί για το 35% έναντι 57% όλων τον ομάδων. Μόνο το 41% των νέων ηλικίας 18-24 ετών αισθάνονται έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τα κάνουν: κατά μέσο όρο επτά εβδομάδες έναντι τεσσερισήμισι για τη Gen X.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός - Μπασκόνια: Το τρένο και το αγκομαχητό
- Ολυμπιακός: Το μοναδικό ερωτηματικό του Μεντιλίμπαρ για το ντέρμπι με την ΑΕΚ
- Μπακς - Μπουλς 122-106: Ξύπνησαν για τα καλά τα Ελάφια με 40άρα του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ολυμπιακός ONEX-Γκίζεν 3-1: Οι απουσίες δεν τον σταματούν! - Θρυλική νίκη στο «καυτό» Ρέντη
- Μανούσος Μανουσάκης: Εφυγε από τη ζωή ο εμβληματικός σκηνοθέτης