FORMULA 1: Νίκη... τίτλου για Χάμιλτον στο GP της Σαουδικής Αραβίας και όλα θα κριθούν στο Άμπου Ντάμπι

Σε ένα πολύ επεισοδιακό Grand Prix, τη νίκη κατάφερε να πανηγυρίσει ο Χάμιλτον, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος, το οποίο και θα κριθεί στο τελευταίο GP, αυτό του Άμπου Ντάμπι. Δεύτερος τερμάτισε ο Φερστάπεν και τρίτος ο Μπότας.

Χωρίς κάποιο απρόοπτο ξεκίνησε το GP της Σαουδικής Αραβίας με τους πρώτους 5 οδηγούς να κρατάνε τις θέσεις τους.

Ήδη από τους πρώτους γύρους ο Χάμιλτον άρχισε να… χάνεται και να ανεβάζει τη διαφορά από τον δεύτερο Μπότας πάνω από το 1 δευτερόλεπτο και από τον 3ο Φερστάπεν στα 3 κοντά δευτερόλεπτα στον 5ο γύρο.

Στις πιο πίσω θέσεις ο Σάινθ είχε αρχίσει να κάνει την αντεπίθεσή του από νωρίς και κατάφερε να ανέβει από την 15η θέση μέχρι και την 11, μέσα σε 5 γύρους.

Στον 10ο προς 11ο γύρο ο Μικ Σουμάχερ σμπαράλιασε την  Χάας του κάτι που έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα και τα πρώτα pit-stop. Η Mercedes έβαλε και τους 2 οδηγούς της μέσα, ενώ η Red Bull έβαλε μόνο τον Πέρεθ, αφήνοντας μέσα τον Φερστάπεν, ο οποίος ανέβηκε στην πρώτη θέση.

 

Το να μείνει στην πίστα ο Μαξ, εξελίχθηκε σε μια σωστή επιλογή καθώς 3 γύρους μετά το ατύχημα και συγκεκριμένα στον 13ο, η σημαία έγινε κόκκινη κάτι που έφερε και τη διακοπή στον αγώνα. Ο Ολλανδός ήταν τυχερός καθώς αυτή η εξέλιξη τον βόλευε, μιας και κατάφερε να αλλάξει ελαστικά και να παραμείνει πρώτος.

Η επιστροφή στην πίστα βρήκε πρώτο τον Φερστάπεν, δεύτερο τον Χάμιλτον και τρίτο τον Μπότας. Στη δεύτερη εκκίνηση όμως ο Ολλανδός δεν ξεκίνησε καλά, το οποίο έδωσε τον χώρο στον Χάμιλτον να τον περάσει, στη συνέχεια πάλεψε και κατάφερε να βρεθεί ξανά μπροστά, με μια προσπέραση η οποία σήκωσε ερωτηματικά, καθώς ο Ολλανδός φαίνεται να «κόβει» τη στροφή.

 

Αφού η πίστα καθαρίστηκε, είχαμε μια ακόμη εκκίνηση, ενώ στην πρώτη θέση βρέθηκε από το… πουθενά ο Οκόν, καθώς ο Φερστάπεν άφησε τον Χάμιλτον να τον περάσει, έτσι βρέθηκε στην 3η θέση, με τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή στην 2η.

Στην τρίτο ξεκίνημα ο Φερστάπεν έκανε απίστευτη εκκίνηση και κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση, περνώντας τους Οκόν και Χάμιλτον, με τον Βρετανό να περνάει κι εκείνος με τη σειρά του τον Γάλλο οδηγό και να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.

 

Στις πιο πίσω θέσεις αυτή που φάνηκε να χάνει έδαφος μετά και τις δύο νέες εκκινήσεις ήταν οι Ferarri, καθώς Λεκλερκ και Σάινθ, είχαν πέσει στην 10η και 11η θέση αντίστοιχα.

Οι αναποδιές δεν σταμάτησαν στον αγώνα, καθώς Τσουνόντα και Φέτελ, είχαν επαφή με τον Ιάπωνα να σπάει την μπροστά πτέρυγα και την κίτρινη σημαία να κάνει ξανά την εμφάνισή της στην πίστα, αυτή τη φορά όμως δεν έγινε ποτέ κόκκινη και λίγο αργότερα, το Grand Prix συνεχίστηκε ξανά.

Ο Χάμιλτον στους επόμενους γύρους, κατάφερε να ρίξει τη διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο, χωρίς όμως να καταφέρει να τον απειλήσει επικίνδυνα. Ο Ολλανδός από την άλλη κατάφερνε αρκετές φορές να τον βγάζει από την ζώνη του DRS και να φτιάχνει μια διαφορά, μέχρι που την εμφάνισή της έκανε για άλλη μια φορά η κίτρινη σημαία.

Ένα χτύπημα ανάμεσα στον Ραϊκόνεν και τον Φέτελ έφερε αρκετά κομμάτια του δεύτερου στην πίστα τα οποία έφερναν και αρκετές κίτρινες σημαίες στη πίστα.

Το συμβάν του αγώνα έγινε στον 38ο γύρο, όταν ο Χάμιλτον προσπαθούσε να περάσει τον Φερστάπεν, με τον Ολλανδό όμως να αρνείται συνεχώς και τον Βρετανό στο τέλος να πέφτει πάνω στον Ολλανδό και να χτυπάει το μπροστά μέρος του μονοθεσίου του, ένα συμβάν το οποίο έδειξαν ότι θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες.

 

Στους τελευταίους γύρους τα πράγματα έγιναν πιο… περίεργα, ο Χάμιλτον κατάφερε να περάσει τον Φερστάπεν, καθώς ο Ολλανδός τον άφησε, στη συνέχεια πήρε τη θέση του πίσω κάτι που δεν άρεσε στην Mercedes. Στη συνέχεια όμως ο Βρετανός έδειξε να είναι πιο γρήγορος, παρότι είχε «λαβωμένο» μονοθέσιο, πέρασε τον Φερστάπεν και έδειξε να ανοίγει τη διαφορά.

 

Ο Ολλανδός, ο οποίος δέχθηκε και ποινή 5 δευτερολέπτων δεν μπορούσε να φτάσει τον Χάμιλτον, αλλά ούτε και να μπει στο pit για να αλλάξει λάστιχα και να πάει για τον πιο γρήγορο γύρο κι έτσι τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Ο Χάμιλτον μετά τη σημερινή του νίκη, βρίσκεται στην απόλυτη ισοβαθμία με τον Μαξ Φερστάπεν και πλέον όλα θα κριθούν το τελεύταιο Grand Prix, αυτό του Άμπου Ντάμπι.

 

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News