MITSUBISHI: Εκτός (άμεσων) πλάνων ένα νέο Lancer Evolution

Το Mitsubishi Lancer είχε 24 χρόνια καριέρας με 10 γενιές που κατασκευάστηκαν από το 1992 έως το 2016, όταν το τελευταίο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Το Mitsubishi Lancer είχε 24 χρόνια καριέρας με 10 γενιές που κατασκευάστηκαν από το 1992 έως το 2016, όταν το τελευταίο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Οι οπαδοί της Mitsubishi ενθουσιάστηκαν όταν η εταιρεία ανακοίνωσε την αναβίωση του Ralliart, ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλός της απέκλεισε κάθε πιθανότητα για ένα νέο Evo.

Όπως αναφέρει το ιαπωνικό Response, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mitsubishi Motors, Takao Kato, έδωσε κάποιες ενδείξεις για το μέλλον της μάρκας στην ετήσια συνέλευση των μετόχων.

Μιλώντας για την πρόσφατη ανακοίνωση σχετικά με το Ralliart, ο Kato είπε ότι θα ξεκινήσουν προσφέροντας μια ευρεία γκάμα γνήσιων αξεσουάρ για τη γκάμα των μοντέλων τους.

Ενώ επιβεβαίωσε ότι εξετάζεται η συμμετοχή στα ράλι για το εγγύς μέλλον, είπε επίσης ότι δεν υπάρχουν σχέδια στην προσφορά ενός νέου Lancer Evolution.

Κάποιοι μέτοχοι της Mitsubishi Motors έχουν ζητήσει συγκεκριμένα την αναβίωση του Evo, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό προς το παρόν λόγω του υψηλού κόστους ανάπτυξης που συνδέεται με το ταξίδι της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση.

«Η ηλεκτροκίνηση κοστίζει πολύ και η εταιρεία δεν είναι ακόμα αρκετά ισχυρή», τόνισε ο Kato, προσθέτοντας: «Είχαμε μεγάλο έλλειμμα στο προηγούμενο οικονομικό έτος και προτεραιότητά μας είναι να αναζωογονήσουμε πρώτα την εταιρεία και μετά να βγάλουμε τα αυτοκίνητα που περιμένουν οι οπαδοί».

Ο στόχος της Mitsubishi είναι να προσφέρει μια πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα μέχρι το 2030, κάτι που απαιτεί και το τελευταίο δολάριο από τα διαθέσιμα κεφάλαιά της. Ενώ η εταιρεία ήταν πρωτοπόρος με το πλήρως ηλεκτρικό i-MiEV που λανσαρίστηκε το 2009 και τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του Outlander, τώρα υστερεί έναντι των ανταγωνιστών της χωρίς αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις.

Κοντολογίς, ο μόνος τρόπος για να δούμε ένα νέο Evo είναι είτε σε μορφή concept για να ικανοποιήσει τις… μάζες, είτε μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, δεδομένου ότι η Mitsubishi θα είναι αρκετά επιτυχημένη ώστε να έχει επαρκή κέρδη.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News