FIAT: Στηρίζει με κάθε τρόπο τους Azzurri

Η FIAT δεν μπορεί να ξεχάσει τις… ρίζες της και μολονότι είναι εδώ και δεκαετίες μια «παγκόσμια» μάρκα, στον τελικό του Γουέμπλεϊ τάσσεται υπέρ της Ιταλίας!

«Όταν γυρίσαμε το διαφημιστικό μας “The British are Coming” για να λανσάρουμε το νέο 500L στην Αμερική το 2013, δεν περιμέναμε ότι θα γινόταν το αγαπημένο μας viral, χρόνια αργότερα. Εκείνη την εποχή, το διαφημιστικό ήταν επιτυχημένο στις ΗΠΑ, με εκατομμύρια προβολές. Αλλά αυτό που το καθιστά σημείο αναφοράς στην επικοινωνία είναι ο τρόπος με τον οποίο επαναχρησιμοποιήθηκε από τόσους πολλούς ανθρώπους. Η πρωτότυπη ταινία μοιράστηκε με εκατομμύρια ανθρώπους στα κανάλια του YouTube, μέσω WhatsApp και μέσω άλλων κοινωνικών μέσων διασκέδασης».

Τα λεγόμενα του CEO της Fiat και της Stellantis, Ολιβιέ Φρανσουά, είναι χαρακτηριστικά.

Ο «ισχυρός άνδρας» του Ομίλου στον οποίον ανήκει η ιταλική φίρμα τόνισε: «Το “Οι Βρετανοί… όχι, οι Ιταλοί έρχονται» έγινε η πλοκή για νέες ιστορίες, όπως όταν η Prada πήρε την ευκαιρία της για το κύπελλο Αμερικής στις αρχές του 2021, και ξανά σήμερα, με την Ιταλία να αντιμετωπίζει την Αγγλία στο Γουέμπλεϊ στον τελικό του Euro 2020: με την έξτρα διασκέδαση να βλέπουμε, την ίδια μέρα, τον πρώτο Ιταλό στον τελικό του Γουίμπλεντον ανδρών. Το «The British/Italians are Coming» θα μπορούσε να γίνει ένα από τα πιο επαναχρησιμοποιημένα διαφημιστικά σποτ στην ιστορία της επικοινωνίας και είμαστε υπερήφανοι που απηχεί τον ανάλαφρο τρόπο με τον οποίο η Fiat παραμένει επίκαιρη σε ένα ευρύ κοινό. Forza Azzurri!».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News