Formula 1: Περίπατος Φερστάπεν στο σπίτι της Φεράρι

Η Ρεντ Μπουλ είναι εδώ. Και το έδειξε με τον πιο επιβλητικό τρόπο παίρνοντας μια σπουδαία και άνετη νίκη στο σπίτι της μεγάλης της αντιπάλου, της Φεράρι. Φερστάπεν, Πέρεζ, Νόρις το βάθρο στην Ίμολα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Καταστροφή στην εκκίνηση για τη Φεράρι

Άκρως αντίθετο το σκηνικό της εκκίνησης του αγώνα σε σχέση με το χθεσινό sprint race καθώς ο Σαρλ Λεκλέρκ καθυστέρησε υπερβολικά χάνοντας και τη δεύτερη θέση από τον Σέρχιο Πέρεζ αλλά και την τρίτη από τον Λάντο Νόρις. Ακριβώς από πίσω του ο Κάρλος Σάινθ είδε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να πέφτει πάνω του στην πρώτη στροφή της πίστας στέλνοντας τον στην αμμοπαγίδα. Δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή όπου ο αγώνας του Ισπανού τελειώνει νωρίς. Αυτή τη φορά χωρίς δική του ευθύνη. Στις πιο πίσω θέσεις, μεγάλοι κερδισμένοι ήταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν που ανέβηκε στην πέμπτη θέση και κυρίως ο Τζορτζ Ράσελ που σκαρφάλωσε στην έκτη θέση.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Καμία αλλαγή στην επανεκκίνηση, άλλη μια μάχη Μερσέντες-ΧΑΑΣ

Με την πίστα βρεγμένη και τους οδηγούς με ενδιάμεσα ελαστικά, οι πιλότοι δεν είχαν στη διάθεση τους το DRS, πράγμα που καθυστέρησε την προσπέραση του Λεκλέρκ στον Νόρις. Η πιο συναρπαστική μάχη ήρθε άλλη μια φορά μεταξύ μιας Μερσέντες και της ΧΑΑΣ του Μάγκνουσεν. Αυτή τη φορά ο Ράσελ ήταν αυτός που μονομάχησε με τον Δανό, με τον Βάλτερι Μπότας να επωφελείται από αυτή τη μάχη και να περνάει και ο ίδιος τον πιλότο της ΧΑΑΣ ένα γύρο αργότερα. Μπροστά, ο Μαξ Φερστάπεν έχτιζε διαφορά ασφαλείας από τον Μονεγάσκο της Φεράρι, ο οποίος είχε να ξεπεράσει και το εμπόδιο του Σέρχιο Πέρεζ.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο άνοιξε τον χορό των slicks, ακολούθησαν όλοι οι υπόλοιποι

Όσο πέρναγαν οι γύροι, τόσο στέγνωνε η αγωνιστική γραμμή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα αρκετοί πιλότοι να σκέφτονται τα slick ελαστικά με πρώτο και καλύτερο τον Μαξ Φερστάπεν. Όμως το άγχος μιας πιθανής βροχόπτωσης κράταγε της ομάδες από το να τραβήξουν τους πιλότους τους. Τον χορό των στεγνών ελαστικών άνοιξε στον 17ο γύρο ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος βρισκόμενος στις πίσω θέσεις δεν είχε τίποτα να χάσει. Αμέσως ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Η Φεράρι έκανε την ίδια μπλόφα στον Πέρεζ με αυτή της Σαουδικής Αραβίας, όμως η καθυστέρηση στο πιτ στοπ του Λεκλέρκ τον έβγαλε ναι μεν μπροστά από τον Μεξικανό, αλλά σε απόσταση που ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ μπορούσε να τον περάσει άμεσα, έχοντας ζεστάνει τα ελαστικά του. Πιο πίσω, μεγάλος χαμένος της διαδικασίας ήταν ο Λιούις Χάμιλτον που βρέθηκε στην 14η θέση μετά τα πρώτα πιτ στοπ, βλέποντας μέχρι και τη Γουίλιαμς του Άλμπον να τον προσπερνά.

Για 35 γύρους «nο DRS, no party»

Η συνέχεια του αγώνα μας επιβεβαίωσε αυτό που γνωρίζαμε εξαρχής. Ότι με την νέα σχεδίαση των μονοθεσίων, μπορεί οι πιλότοι να ήταν σε θέση να ακολουθήσουν το προπορευόμενο μονοθέσιο με μεγαλύτερη ευκολία, αλλά δεν ήταν σε θέση να προσπεράσουν χωρίς το DRS. Αυτό το κατάλαβε καλά ο Λεκλέρκ ο οποίος χωρίς το περιθώριο παραμικρού ρίσκου καθώς εκτός αγωνιστικής γραμμής η πίστα ήταν βρεγμένη αλλά και χωρίς DRS, δεν μπορούσε να περάσει τον Πέρεζ. Αντίστοιχη ήταν και η εικόνα στις πιο πίσω θέσεις με συνεχόμενα τρενάκια από τον 9ο Τσουνόντα έως τον 14ο Χάμιλτον. Στον 35ο γύρο οι αγωνοδίκες πήραν την απόφαση να ενεργοποιηθεί το DRS.

Η «στιγμή του αγώνα» ήρθε στον 41ο γύρο

Ο Λιούις Χάμιλτον τη φετινή σεζόν δε νιώθει καθόλου καλά με το μονοθέσιο του. Και στην Ίμολα έζησε ένα εφιαλτικό τριήμερο. Βλέποντας αρχικά τον teammate του να βρίσκεται στην 5η θέση ενώ ο ίδιος στην 14η και το κυριότερο, βλέποντας στον 41ο γύρο τον άνθρωπο με τον οποίο μαχόταν πριν 4 μήνες για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να του ρίχνει γύρο. Και όλα αυτά υπό κανονικές συνθήκες χωρίς ο Βρετανός να αντιμετωπίσει κάποιο απρόοπτο. Δυστυχώς για τη Μερσέντες και κυρίως, δυστυχώς για τον ίδιο τον Βρετανό 7 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, τα επίπεδα αυτοπεποίθησης του είναι σε πολύ χαμηλά πλαίσια. Δεν υπάρχει χρονιά στην οποία ο Χάμιλτον να μην μπορούσε να περάσει μονοθέσια όπως το φετινό της Άλφα Τάουρι του Γκασλί και κυρίως της Γουίλιαμς του Άλμπον. Αυτή, όμως, είναι η φετινή πραγματικότητα στην οποία καλείται να ζήσει.

Δεύτερο πιτ στοπ για Λεκλέρκ, ακολούθησε αμέσως η Ρεντ Μπουλ

Σε μια προσπάθεια να αλλάξει τα δεδομένα της μάχης της δεύτερης θέσης, η Φεράρι τράβηξε στα πιτ τον Μονεγάσκο για να του βάλει τη μαλακή γόμα ώστε να την πιέσει για 13 γύρους σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τη δεύτερη θέση από τον Πέρεζ. Ο Λεκλέρκ, όμως, βγήκε πίσω από τον Νόρις και έτσι δεν κατάφερε να βρεθεί όσο κοντά ήθελε στον Μεξικανό της Ρεντ Μπουλ, ο οποίος ασφαλώς ακολούθησε στα πιτ, βάζοντας και αυτός τη μαλακή γόμα. Ο Μαξ Φερστάπεν δεν είχε λόγο να ρισκάρει και ζήτησε από την ομάδα του να μπει και ο ίδιος για να βάλει τη μαλακή γόμα και να συνεχίσει τον μοναχικό του αγώνα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Μεγάλο λάθος του Λεκλέρκ, δεν μπορούσαν να ονειρευτούν καλύτερο σενάριο στη Ρεντ Μπουλ

Σαν να μην έφταναν όλα, ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε τετ α κε στην προσπάθεια «καταδίωξης» του Σέρχιο Πέρεζ πέφτοντας ελαφρώς στον τοίχο. Κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα, όμως με σπασμένη πτέρυγα έπρεπε να μπει στα πιτ. Ο Μονεγάσκος βγήκε στην 9η θέση και οι Μαξ Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρεζ και Κρίστιαν Χόρνερ ένιωθαν πιο ικανοποιημένοι από ποτέ. Αντίθετα στο στρατόπεδο της Φεράρι, το εντός έδρας πάρτι εξελίχθηκε σε απόλυτο εφιάλτη με τους δύο πιλότους της Ρεντ Μπουλ να τερματίζουν στο 1-2. Το βάθρο συμπλήρωσε ο σταθερότατος Λάντο Νόρις με τη Μακλάρεν να δείχνει εμφανώς σημάδια ανάκαμψης. Ο Τζορτζ Ράσελ συνεχίζει να ξεπερνάει τον εαυτό του και να φέρνει πολύτιμους βαθμούς στη Μερσέντες τερματίζοντας στην 4η θέση μπροστά από τον εντυπωσιακό Βάλτερι Μπότας. Έκτος τερμάτισε εν τέλει ο Λεκλέρκ, πρώτοι βαθμοί στη σεζόν για τις δύο Άστον Μάρτιν των Φέτελ και Στρολ. Από τη 13η θέση είδε την καρό σημαία ο Λιούις Χάμιλτον.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Γκραν Πρι της Εμίλια Ρομάνια:

  1. Φερστάπεν
  2. Πέρεζ
  3. Νόρις
  4. Ράσελ
  5. Μπότας
  6. Λεκλέρκ
  7. Τσουνόντα
  8. Φέτελ
  9. Μάγκνουσεν
  10. Στρολ
  11. Άλμπον
  12. Γκασλί
  13. Χάμιλτον
  14. Οκόν
  15. Ζου
  16. Λατίφι
  17. Μ. Σουμάχερ
  18. Ρικιάρντο

DNF: Αλόνσο, Σάινθ

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News