Formula 1: Νίκολας Λατίφι, ή απλά… χίλιοι δυο τρόποι για να τρακάρετε το αυτοκίνητό σας!

Στην ιστορία της Φόρμουλα 1 συνηθίζεται θρύλοι του αθλήματος να δίνουν τα ονόματά τους σε στροφές διαδρομών που έχουν γράψει ιστορία. Υπάρχει ένας που αφήνει ανεξίτηλα χαραγμένο το όνομα του… στις μπαριέρες και τα προστατευτικά!

Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Κίτρινη σημαία σε κάποιο σημείο της πίστας, ένδειξη εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC), αυτοκίνητο ασφαλείας. Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι πως πάλι τράκαρε ο Νίκολας Λατίφι. Και περιμένεις απλά να αλλάξει πλάνο ο σκηνοθέτης. Δυστυχώς για τον ίδιο, ο Καναδός πιλότος τείνει να γίνει ανέκδοτο στα στόματα των φίλων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ή ακόμα και εντός grid…

Μετά και την απομάκρυνση του Νικίτα Μαζέπιν από τη ΧΑΑΣ, στο grid έμειναν δύο «pay-drivers». Και από τα αποτελέσματά τους και μόνο, καταλαβαίνεις ποιοι είναι. Οι δύο Καναδοί, Στρολ και Λατίφι, μας προσέφεραν, άθελά τους, το blooper της χρονιάς στις κατατακτήριες δοκιμές της Μελβούρνης, φέρνοντας τους εαυτούς τους σε ακόμα πιο δύσκολη θέση. Με τις αλλαγές των μονοθεσίων και τις ομάδες του λεγόμενου midfield έχουν έρθει πολύ κοντά, ακόμα και η Γουίλιαμς δεν είναι μακράν το πιο αργό μονοθέσιο του grid, πράγμα που δείχνει σε κάθε αγώνα ο Άλεξ Άλμπον, με αποκορύφωμα τον σπουδαίο βαθμό που πήρε στην Αυστραλία.

Αντίστοιχα, έχει ανέβει και το επίπεδο των πιλότων. Ακόμα και ο Κινέζος rookie της Άλφα Ρομέο, Γκουάνιου Ζου, δείχνει με το καλημέρα ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός και σε ένα περιβάλλον όπου teammate του είναι ο Βάλτερι Μπότας. Και αυτό το «ποιοτικότερο ρόστερ» του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, κάνει τους πιο «αδύναμους παίκτες» να δυσκολεύονται αρκετά να ακολουθήσουν το ρυθμό. Κι αν ο Λανς Στρολ μας έχει δείξει στο παρελθόν πως με ένα μονοθέσιο στο οποίο νιώθει αυτοπεποίθηση μπορεί να είναι γρήγορος φέρνοντας καλά αποτελέσματα, ο Νίκολας Λατίφι δεν το έχει κάνει.

Το ατύχημα στους τελευταίους γύρους του Άμπου Ντάμπι που έδωσε την ευκαιρία στον Μαξ Φερστάπεν να διεκδικήσει και εν τέλει να κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δεν ήταν κάτι ασυνήθιστο. Δεν ήταν αυτή η στιγμή που κλονίστηκε η αυτοπεποίθησή του. Ήταν, όμως, μια στιγμή που θα τον αφήσει στην ιστορία. Και όχι για τους λόγους που ο ίδιος θα ονειρευόταν να μείνει στην ιστορία του σπορ. Είναι φανερό ότι ο Καναδός δεν νιώθει καλά με το μονοθέσιο της Γουίλιαμς. Όπως καλά δεν νιώθουν και οι μηχανικοί του που χρειάζεται να δουλεύουν υπερωρίες διορθώνοντας της ζημιές από τις αλλεπάλληλες συγκρούσεις του Λατίφι με τις μπαριέρες κάθε πίστας. Όσο, όμως, υπάρχει η χορηγία του μπαμπά Λατίφι, δεν θα υπάρχει και κανένα πρόβλημα στη συνεργασία των δύο πλευρών.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News