Παναθηναϊκός: Οπαδοί έβρισαν τον Γιαννακόπουλο κι εκείνος έφυγε από το ΟΑΚΑ
Ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποχώρησε από το κλειστό μετά τις βρισιές που άκουσε από μια μερίδα των οργανωμένων.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος επέστρεψε για πρώτη φορά στο ΟΑΚΑ μετά τον Μάρτη του 2020 για να δει από κοντά την ομάδα του και να δείξει την στήριξή του.
Όμως η επίσκεψή του ολοκληρώθηκε νωρίτερα. Μια μερίδα οργανωμένων οπαδών στο πέταλο έβρισε τον ισχυρό άνδρα της ΚΑΕ. Τον αποδοκίμασε 4-5 φορές και ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ αποχώρησε εκνευρισμένος από το γήπεδο.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: Παναθηναϊκός: Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος επέστρεψε στο ΟΑΚΑ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
