Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Τα συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό - «Ηταν πολύ καλύτερος»

EUROKINISSI
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος συνεχάρη τον Ολυμπιακό για τη νίκη επί του Παναθηναϊκού.
Συγκεκριμένα, λίγα λεπτά μετά από την ολοκλήρωση του τελικού του Super Cup στη Ρόδο, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος συνεχάρη τον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου της σεζόν.
«Μπράβο στον Ολυμπιακό. Πολύ καλύτερος σήμερα. Προχωράμε», έγραψε στο instagram ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
Πλέον ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος περιμένει το επόμενο ντέρμπι, το οποίο δεν αργεί αφού οι «αιώνιοι» θα τα ξαναπούν το βράδυ της Παρασκευής 6 Οκτωβρίου στο ΟΑΚΑ, για την πρεμιέρα της EuroLeague.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
