Παπανικολάου: «Να τιμήσουμε τη φανέλα της Εθνικής»
Πού στάθηκε ο Κώστας Παπανικολάου μετά τη νίκη της Ελλάδας επί της Τσεχίας στην πρεμιέρα των προκριματικών του EuroBasket2025.
Αναλυτικά όσα είπε μετά το ματς ο αρχηγός της Εθνικής:
«Ήταν το πρώτο βήμα. Είχαμε άγχος. Με αμυντική εμφάνιση βρήκαμε αυτά που θέλαμε στην επίθεση και πήραμε τη νίκη. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε. Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε, με έμφαση στην άμυνα. Αυτή είναι η φιλοσοφία που έχει φέρει επιτυχίες στη χώρα μας. Με αυτή τη νοοτροπία πρέπει να συνεχίσουμε, ώστε να τιμήσουμε τη φανέλα που φοράμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
