ΣΕΝΤΡΙΚ ΣΕΜΠΑΛΟΣ: Ζητά δημόσια συγγνώμη από την εντατική
Ο Σέντρικ Σεμπάλος, έχει προσβληθεί από κορωνοϊό και έστειλε ένα ανατριχιαστικό μήνυμα μέσα από την εντατική.
Ο Σεμπάλος περνά πολύ δύσκολες ώρες, καθώς προσπαθεί να κρατηθεί στη ζωή.
Μάλιστα, ο άλλοτε παίκτης του NBA και νικητής του διαγωνισμού καρφωμάτων, έστειλε ένα ανατριχιαστικό μήνυμα μέσα από τη ΜΕΘ στην οποία νοσηλεύεται, ζητώντας συγγνώμη για τα λάθη που έκανε.
Συγκεκριμένα έγραψε:
«Στη 10η ημέρα στη ΜΕΘ, ο Covid-19 επισήμως με κλωτσάει στον πισινό. Φίλοι, συγγενείς, προσευχηθείτε για την ανάρρωσή μου. Αν σας έκανα κάτι στο παρελθόν, επιτρέψτε μου να σας ζητήσω δημόσια συγγνώμη. Η μάχη μου δεν έχει τελειώσει».
Δείτε την ανάρτησή του:
On my 10th day in ICU, COVID-19 is officially kicking my but, I am asking ALL family, friends , prayer warriors healers for your prayers and well wish for my recovery.
If I have done and anything to you in the past , allow me to publicly apologize.
My fight is not done…..
Thx pic.twitter.com/r9QZBpfmEI— Cedric Ceballos (@cedceballos) September 7, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
