Μπάσκετ Γυναικών: Μπαρτζώκας και παίκτες είδαν το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός
Υπό το βλέμμα του Γιώργου Μπαρτζώκα και παικτών της ανδρικής ομάδας του Ολυμπιακού, διεξήχθη ο τρίτος τελικός της Α1 Γυναικών με τον Παναθηναϊκό στην αίθουσα 5 του ΣΕΦ.
Τον τρίτο τελικό της Α1 Γυναικών ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, παρακολούθησε ο Γιώργος Μπαρτζώκας.
Ο τεχνικός των νταμπλούχων Ελλάδας γνώρισε την αποθέωση από τους παρευρισκόμενους, όπως επίσης οι Κώστας Παπανικολάου, Γιαννούλης Λαρεντζάκης και Μόουζες Ράιτ.
Το «παρών» έδωσε και ο τιμ μάνατζερ της ομάδας Χρήστος Μπαφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι

