Φουρνιέ: «Ας συνεχίζουμε να χτίζουμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε στο Βελιγράδι»
Πολύ χαρούμενος από το σερί που έχει χτίσει ο Ολυμπιακός, εμφανίστηκε σε ανάρτησή του ο Εβάν Φουρνιέ.
Ο Εβάν Φουρνιέ προέβη σε ανάρτηση, όντας απόλυτα ικανοποιημένος από την πέμπτη σερί νίκη του Ολυμπιακού στην Euroleague.
Ο Γάλλος γκαρντ, έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στην αναμέτρηση με την Μακάμπι Τελ-Αβίβ, σκοράροντας 20 πόντους.
Στην ανάρτηση έγραφε: «Ας συνεχίζουμε να χτίζουμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε στο Βελιγράδι».
Δείτε την ανάρτησή του με την αναφορά στους φίλους της ομάδας:
Lets keep building. Thanks to the fans that showed up in Belgrade tonight❤️🤍
— Evan Fournier (@EvanFourmizz) November 14, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
