Ολυμπιακός: Με τον κάθε... Δημητριάδη εθίζεσαι στην αποτυχία
Το άλλοτε δεξί χέρι του Κυριάκου Μητσοτάκη χάρηκε… με την ψυχή του την τρίτη θέση στο Αμπου Ντάμπι.
Τι κι αν υπήρξε «μπροστάρης» εκείνων που πολεμούν «την ομάδα της καρδιάς του» και έχει υψώσει πολλαπλά εμπόδια στον Ολυμπιακό, ιδιαίτερα σχετικά με τα ζητήματα των εγκαταστάσεων, τι κι αν έχει παίξει κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης Λυγγερίδη, ο Γρηγόρης Δημητριάδης… δε χάνει τη θέση του από το -αχούρι- ΣΕΦ και τα ταξίδια της ομάδας μπάσκετ.
Το άλλοτε δεξί χέρι του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν παρών και στο Αμπου Ντάμπι. Οπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο, όπου τον βλέπουμε μαζί με τον επιχειρηματία, Νίκο Τσάκο, χάρηκε… με την ψυχή του το χαμένο τρόπαιο και τον συμβιβασμό με την τρίτη θέση της EuroLeague. Μόνο που οι κούπες είναι αυτές που γράφουν ιστορία.
Με… Δημητριάδηδες παρόντες, πως γίνεται να μην εθίζεσαι στην ήττα και στην αποτυχία; Με ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα πρεσβεύει ο Ολυμπιακός και με τα όσα χαρακτηρίζουν τον σύλλογο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
