Μπαρτζώκας: «Δείχναμε καταβεβλημένοι»
Το πρώτο σχόλιο του προπονητή του Ολυμπιακού μετά από την ήττα στο ΟΑΚΑ στο Game 1.
Στην αστοχία των παικτών του στάθηκε ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά την ήττα του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό στο Game 1 των τελικών, στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στην ΕΡΤ αμέσως μετά το φινάλε του ματς, είπε:
«Επρεπε να εκτελέσουμε καλύτερα. Υστερήσαμε σε πολλούς βασικούς τομείς του παιχνιδιού. Σουτάραμε πολύ άσχημα. Για να κερδίσεις εκτός έδρας τον Παναθηναϊκό πρέπει να σουτάρεις εύστοχα. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε δίκαια. Εμείς δείχναμε καταβεβλημένοι. Δεν ξέρω αν ήταν ψυχολογικό. Τώρα παίζουμε στο γήπεδό μας κι ελπίζουμε να παρουσιαστούμε καλύτεροι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
