Ξεκάθαρος ο Φουρνιέ: «Όχι "αν" κατακτήσουμε την Euroleague, "όταν" την κατακτήσουμε!»
Ο Εβάν Φουρνιέ απάντησε σε φίλαθλο στο Χ και έστειλε μήνυμα κατάκτησης της Euroleague με τον Ολυμπιακό!
Ο Εβάν Φουρνιέ συνεχίζει τις διακοπές του, διατηρώντας την επαφή και την αλληλεπίδραση με τον κόσμο, ενώ παράλληλα στέλνει το δικό του μήνυμα για τη νέα σεζόν στους φίλους του Ολυμπιακού.
Στο ποστ με το τατουάζ που έκανε ένας φίλος του Ολυμπιακού, όπου απεικονίζεται ο Φουρνιέ να φωνάζει, ένας άλλος οπαδός της ομάδας του Πειραιά έγραψε:
«Φαντάσου τι θα συμβεί αν πάρετε την Euroleague, Εβάν».
Τότε ο Γάλλος παίκτης τον διόρθωσε άμεσα, λέγοντας:
«Όταν κερδίσουμε την Euroleague».
*when
— Evan Fournier (@EvanFourmizz) June 21, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
