Παναθηναϊκός: Δείπνο στους παίκτες παρέθεσε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εν όψει του ντέρμπι
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος παρέθεσε δείπνο στο Σούνιο σε όλη την ομάδα ένα 24ώρο πριν το ντέρμπι «αιωνίων» στο ΣΕΦ
Εν μέσω οικογενειακής ατμόσφαιρας, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος παρέθεσε το Σάββατο (11/10) το απόγευμα γεύμα στους αθλητές, τους προπονητές και τα μέλη του staff του Παναθηναϊκού AKTOR στο σπίτι του στο Σούνιο.
Το αφεντικό της ΚΑΕ ευχήθηκε σε όλους καλή σεζόν με επιτυχίες σε Ελλάδα και Ευρώπη κι έδωσε το σύνθημα για νίκη στο κυρακάτικο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για τη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
