Ντόρσεϊ: «Το κάναμε δύσκολο στους εαυτούς μας»
Οι δηλώσεις του Τάιλερ Ντόρσεϊ μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Βίρτους.
Με τεράστια σουτ των Τάιλερ Ντόρσεϊ και Εβάν Φουρνιέ, ο Ολυμπιακός πέρασε από την πολύ δύσκολη έδρα της Βίρτους Μπολόνια.
Ο Ελληνοαμερικανός δήλωσε τα εξής:
«Στο τέταρτο δεκάλεπτο το κάναμε πολύ δύσκολο για τους εαυτούς μας, τους αφήσαμε να επιστρέψουν στο ματς και αναρωτιόμαστε πώς το κάναμε έτσι. Ξέραμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο, ξέραμε ότι θα συνεχίσουν να παλεύουν αν αντέξουμε την πίεσή τους. Στο τέλος σουτάραμε κάποια κρίσιμα σουτ και ευτυχώς καταφέραμε να τα βάλουμε.
Μπαίνουμε στη νέα χρονιά με δύο συνεχόμενες νίκες στην EuroLeague, όμως έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε με τον ίδιο ρυθμό και την ίδια ένταση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
