Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
Η ανάρτηση του Παναθηναϊκού με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο T-Center
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ανακαινισμένο Telekom Center Athens ως προπονητής του Παναθηναϊκού και στο περιθώριο της παρουσίασής του, είχε μία μικρή ξενάγηση από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Ο Ομπράντοβιτς με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, έβγαλαν μια αναμνηστική φωτογραφία, μπροστά από το άγαλμα του ιστορικού διοικητικού ηγέτη της ΚΑΕ, Παύλου Γιαννακόπουλου, ξυπνώντας ένδοξες μνήμες του παρελθόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
