Basket League: Στον ΣΚΑΪ κατέληξαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος
Ο ΕΣΑΚΕ έκανε γνωστό πως αποδέχθηκε την πρόταση του ΣΚΑΪ για την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Basket League
Το πρωτάθλημα της Basket League θα μεταδίδεται πλέον από τον ΣΚΑΪ, όπως αποφασίσθηκε στο ΔΣ του Εσακε. Η απόφαση ήταν ομόφωνη (14-0) στην πρόταση του καναλιού, έναντι της ΕΡΤ.
Λέγεται πως ο ΣΚΑΪ έδωσε 25.000.000 ευρώ για να πάρει τα δικαιώματα για 2+1 χρόνια, με τα 21.000.000 ευρώ να μοιράζονται στις ομάδες. Το ποσό είναι αστρονομικό, αλλά η Basket League, αλλάζει με τους Άρη, ΠΑΟΚ να ετοιμάζουν ανταγωνιστικές ομάδες, στοχεύοντας και στην κατάκτηση του τίτλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
