Ολυμπιακός: Αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο
Ο Ολυμπιακός γνωστοποίησε το τέλος της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο.
Με μια λιτή ανακοίνωση, ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Κώστα Αντετοκούνμπο:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του» ανέφεραν οι «ερυθρόλευκοι».
Την αγωνιστική χρονιά που ολοκληρώθηκε, ο Κώστας Αντετοκούνμπο με την φανέλα του Άρη κατέγραψε κατά μέσο όρο 6.7 πόντους και 4.6 ριμπάουντ στην Stoiximan GBL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
- EuroLeague: Έρχεται «ρήτρα-μαμούθ» για τις ομάδες λόγω ΝΒΑ Europe
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
