Ολυμπιακός: Αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο

Ο Ολυμπιακός γνωστοποίησε το τέλος της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο.

Με μια λιτή ανακοίνωση, ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Κώστα Αντετοκούνμπο:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του» ανέφεραν οι «ερυθρόλευκοι». 

Την αγωνιστική χρονιά που ολοκληρώθηκε, ο Κώστας Αντετοκούνμπο με την φανέλα του Άρη κατέγραψε κατά μέσο όρο 6.7 πόντους και 4.6 ριμπάουντ στην Stoiximan GBL.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News