Το αντίο της Μπέριλ στον Ολυμπιακό: «Η Ελλάδα έγινε σπίτι μας, ο μικρός μας γιός μιλάει ελληνικά»
Η δημοσίευση της Μπέριλ ΜακΚίσικ για την αποχώρηση του Σακ από τον Ολυμπιακό…
Το πιο γνωστό μπασκετικό ζευγάρι ήταν τα τελευταία χρόνια αυτό του Σακίλ και της Μπέριλ ΜακΚίσικ. Ο Αμερικανός αποχωρεί από τον Ολμυπιακό μετά από μία εξαετία και η σύντροφός του προχώρησε σε δημοσίευση για το αντίο στην ομάδα και στην Ελλάδα.
Αναλυτικά ανέφερε:
«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν.
Αυτό που ξεκίνησε ως μια περιπέτεια στο μπάσκετ εξελίχθηκε σε κάτι πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο υπέροχα παιδιά εδώ, και με κάποιο τρόπο ο μικρός μας γιος μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.Ευχαριστούμε κάθε οπαδό που μας στήριξε, που γιόρτασε μαζί μας και που μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκαμε εδώ. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που βιώσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα στην οικογένειά μας.
Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να κλείνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα».
