ΒΙΛΕΡΜΠΑΝ: Εκτός δράσης για δύο μήνες με κάταγμα στο χέρι ο Λάιτι
Ο Ντέιβιντ Λάιτι υπέστη κάταγμα στο δεξί του χέρι και θα απουσιάσει από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της Βιλερμπάν για τους επόμενους δύο μήνες.
Στην Βιλερμπάν δεν έχουν μόνο να διαχειριστούν την ήττα από την Παρί, αλλά και τον τραυματισμό του Ντέιβιντ Λάιτι.
Ο Αμερικανός γκαρντ τραυματίστηκε στο δεξί του χέρι και οι εξετάσεις που έκανε έδειξαν ότι υπέστη κάταγμα. Για να μπορέσει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα θα περάσει την πόρτα του χειρουργείου.
Αυτό σημαίνει ότι ο Τι Τζέι Πάρκερ θα στερηθεί των υπηρεσιών του για τους επόμενους δύο μήνες.
Την φετινή αγωνιστική περίοδο ο Λάιτι έχει αγωνιστεί σε 4 παιχνίδια και μετρά 10 πόντους με 69% στα δίποντα, 40% στα τρίποντα και 67% στις βολές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Τα κεφάλαια και η δικαιολογία της Superbet
- Ολυμπιακός: Όσοι είδαν πως θα είναι το νέο Καραϊσκάκη!
- Μπακασέτας Παρασκήνιο: Η ομάδα - έκπληξη από Τουρκία και η Super League
- Veni, vidi, vici: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ της ιστορίας των Μιλγουόκι Μπακς
- ΠΑΟΚ: Κανένα θέμα με Λιέλ Αμπάντα
