Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ: Ο Ολυμπιακός ζήτησε την κεντρική σάλα του ΣΕΦ για το ντέρμπι «αιωνίων»
Επίσημο αίτημα κατέθεσε στην ΕΟΚ ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός για να αγωνιστεί στην κεντρική σάλα του ΣΕΦ στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Μετά από τους επεισοδιακούς τελικούς του 2021, το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» της νέας αγωνιστικής περιόδου θα πραγματοποιηθεί στις 28 Νοεμβρίου.
Στο ελληνικό πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός αγωνίζεται στην αίθουσα 5 του ΣΕΦ και στο Eurocup στην κεντρική σάλα του σταδίου.
Ωστόσο, για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, οι άνθρωποι των «ερυθρόλευκων» ζήτησαν από την ΕΟΚ να χρησιμοποιήσουν την μεγάλη σάλα του Φαληρικού σταδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
