ΑΔΕΡΦΙΑ ΓΙΟΚΙΤΣ: Διασκέδασαν σε νυχτερινό κλαμπ του Μαϊάμι και αποθεώθηκαν (vid)
Μετά το σπουδαίο διπλό των Νάγκετς στην έδρα των Χιτ, ο Νίκολα Γιόκιτς και τα αδέρφια του βρέθηκαν σε νυχτερινό κέντρο του Μαϊάμι, όπου τους υποδέχτηκαν… μετά βαΐων και κλάδων.
Μεγάλη ήταν η νύχτα για τον Νίκολα Γιόκιτς και τα αδέρφια του, έπειτα από το εμφατικό «διπλό» των Ντένβερ Νάγκετς στην έδρα των Μαϊάμι Χιτ.
Οι τρεις Σέρβοι αποφάσισαν να… εξερευνήσουν τη νυχτερινή ζωή της πόλης της Φλόριντα και βρέθηκαν ενώπιον μίας μεγάλης έκπληξης στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στο οποίο προσήλθαν.
Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι του μαγαζιού, αφού σταμάτησαν την κανονική ροή του μουσικού προγράμματος, έβαλαν τον εθνικό ύμνο της Σερβίας προκαλώντας… πανδαιμόνιο, με τους θαμώνες να αποθεώνουν τον MVP της περασμένης σεζόν του NBA.
Δείτε το βίντεο:
Nikola Jokic and his brothers went partying in Miami last night
(Via Mr.Andrija_ | h/t @AhnFireDigital )
— NBA Central (@TheNBACentral) November 30, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
