ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΠΑΠ: Τζέρεμι Εβανς είσαι εδώ; Παρών!

Ο Αμερικανός ψηλός επιτέλους έκανε την εμφάνισή του και στο επιθετικό κομμάτι και το sportday.gr καταγράφει γιατί πρέπει να έχει διάρκεια στο παιχνίδι του και πως επηρεάζεται από τους αυτοματισμούς της ομάδας.

Ο έμπειρος ψηλός πραγματοποίησε την πιο μεστή, πιο παραγωγική του εμφάνιση με την πράσινη φανέλα και σκόρπισε χαμόγελα. Όμως οφείλει να έχει σταθερότητα στο παιχνίδι του γιατί η παρουσία του είναι κομβική.

Στο αίμα του δεν ρέει μόνο το μπάσκετ, αλλά και η ζωγραφική. Αν δεις τα πορτραίτα του ή τις καλλιτεχνικές δραστηριότητές του, θα νομίζεις ότι είναι ένας επαγγελματίας ζωγράφος. Είναι άκρως εντυπωσιακές και ελκυστικές. Όμως η ζωγραφική είναι το χόμπι του. Είναι το καταφύγιό του και τον βοηθάει ούτως ώστε να μπορεί να χαλαρώνει, αλλά και να αποτυπώνει πολλές φορές τα συναισθήματα που έχει. Τον βοηθάει και στο κομμάτι της δουλειάς του. Μάλιστα έχει δηλώσει ουκ ολίγες φορές πως «η τέχνη είναι πάνω από το μπάσκετ». Αυτός είναι ο Τζέρεμι Εβανς.

 

Ο 34χρονος Αμερικανός πάουερ φόργουορντ/σέντερ έχει προσωπικότητα, έχει εμπειρία, γνωρίζει καλά την ευρωπαϊκή νοοτροπία. Ναι έχει ένα μείον. Είναι ένα 4άρι που δεν έχει τρίποντο ούτως ώστε να μπορέσει να ανοίξει το γήπεδο. Όμως ο «Ιερεμίας» του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ έχει ανάγκη από σωστή τροφοδότηση. Εστω και κόντρα στο Λαύριο, για πρώτη φορά φέτος, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ γύρισε – σε θέμα διάρκειας – καλύτερα τη μπάλα. Είχε καλύτερο passing game, καλές αποστάσεις, πιο σωστές επιλογές και η έξτρα πάσα λειτούργησε υποδειγματικά. Οι 26 ασίστ που είχαν οι «πράσινοι» ήταν κάτι που ζητούσε από την αρχή του καλοκαιριού ο Δημήτρης Πρίφτης. Απλό μπάσκετ με ταχύτητα και αλτρουισμό. Το είδε κόντρα στο Λαύριο. Θα μας πείτε τι σχέση έχει αυτό με τον Εβανς; Υπάρχει απάντηση! Ο Αμερικανός ψηλός δεν έχει για παράδειγμα παιχνίδι με πλάτη. Δεν έχει ποστ. Χρειάζεται τροφοδότηση. Ουκ ολίγες φορές συνεργάστηκε άψογα είτε με τον Μέικον είτε με τον Νέντοβιτς είτε με τον Παπαγιάννη και τα καρφώματα πήραν… φωτιά.

Τον τελευταίο μήνα, ο Τζέρεμι Εβανς άρχιζε να κερδίζει πόντους με τη συνεισφορά του στο αμυντικό κομμάτι, στο κομμάτι των ριμπάουντ και στην σωστή αλληλοκάλυψη στη φροντ λάιν. Με δεδομένο πως ο Τζεχάιβ Φλόιντ έχει… παρκαριστεί από τον Δημήτρη Πρίφτη, ο άλλοτε παίκτης της Χίμκι και της Αρμάνι παίζει συχνά στο «5» σε πιο ευέλικτα σχήματα. Κόντρα λοιπόν στο Λαύριο ήταν εντυπωσιακός, έβγαλε μέρος της αθλητικότητας του και είχε 22 πόντους με 9/11 δίποντα και ½ τρίποντα, 6 ριμπάουντ και 2 ασίστ. Μάλιστα έδωσε λύσεις και με σουτ από μέση απόσταση, αλλά και μετά από επιθετικά ριμπάουντ.

Ο… ζωγράφος του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, έβαλε τις… πινελιές του στο «ζωγραφιστό» της ομάδας και όταν ο Δημήτρης Πρίφτης τον επέλεξε το καλοκαίρι, αυτά ακριβώς ζητούσε από εκείνον. Ενέργεια στο φουλ, σωστές τοποθετήσεις και συμβολή στο γρήγορο τέμπο της ομάδας. Το σημαντικό είναι να έχει από εδώ και στο εξής διάρκεια στο παιχνίδι του. Είναι παίκτης ψυχολογίας, γνωρίζει καλά τι μπορεί να κάνει, αλλά η παρουσία του εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό και από το δημιουργικό παιχνίδι της ομάδας. Προφανώς και θα έχει σκαμπανεβάσματα, αλλά αν οι αυτοματισμοί των «πρασίνων» λειτουργούν σωστά και απλά τότε η πληθωρική παρουσία του Τζέρεμι Εβανς δεν θα είναι συλλεκτική, αλλά θα γίνει… συνήθεια.  

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News