ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: «Δεν κάναμε τίποτα σωστό»
Ο Βασίλης Τολιόπουλος μίλησε μετά από την ήττα από την Στρασμπούρ και επισήμανε ότι ο «Δικέφαλος» δεν έκανε τίποτα σωστά στην Γαλλία.
Συγκεκριμένα ο γκαρντ του ΠΑΟΚ είπε:
«Δεν κάναμε τίποτα σωστό, πρέπει να βελτιωθούμε και να το κάνουμε γρήγορα αν θέλουμε να έχουμε ελπίδες για να προκριθούμε.
Στο επόμενο παιχνίδι πρέπει να παίξουμε πιο επιθετικά στην άμυνα. Δεν το προσεγγίσαμε σωστά αμυντικά για αυτό η Στρασμπούρ κέρδισε τόσο εύκολα».
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ:
ΣΤΡΑΣΜΠΟΥΡ – ΠΑΟΚ 105-78: Βατερλό στην Γαλλία για τον «Δικέφαλο» (highlights)
ΑΡΗΣ ΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ: «Να προσεγγίσουμε τον δεύτερο αγώνα διαφορετικά…»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
