Ηρακλής - ΠΑΟΚ: Καθυστέρηση έναρξης του δευτέρου ημιχρόνου λόγω υπεράριθμων
Ο ΠΑΟΚ προηγείται με 39-32 από το πρώτο ημίχρονο του Ηρακλή, όμως το δεύτερο ημίχρονο στο Ιβανώφειο δεν έχει ξεκινήσει αφού οι διαιτητές ζήτησαν την απομάκρυνση των υπεράριθμων στις εξέδρες.
Μετά το τέλος του πρώτου ημιχρόνου, οι διαιτητές αποφάσισαν πως η εικόνα του γηπέδου δεν πληροί τις προϋποθέσεις του ορίου του 50% που υπάρχει στα ελληνικά γήπεδα, ελέω του κορωνοϊού και έχει αιτηθεί στην αστυνομία την απομάκρυνση μερικών φιλάθλων που ήταν υπεράριθμοι.
Μάλιστα, αφού το 50% δεν τηρήθηκε, οι διαιτητές ζήτησαν την εκκένωση του γηπέδου στο επόμενο δεκάλεπτο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
