Γιώργος Μπαρτζώκας: «Ήμασταν στην 4η θέση με ή χωρίς τους Ρώσους»
«Ήμασταν στην 4η θέση με ή χωρίς τους Ρώσους» δήλωσε ο Γιώργος Μπαρτζώκας, μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Ηρακλή σε ένα ματς… παρωδία
Οι δηλώσεις του Γιώργου Μπαρτζώκα
«Είναι φυσιολογικό. Οι αντίπαλοι κατέβηκαν με 7 άτομα και το όλο κλίμα του παιχνιδιού ήταν διαδικαστικό. Ο Ηρακλής έπαιξε καλά. Χρειάστηκε να παίξουμε με μεγαλύτερη ένταση στο τρίτο δεκάλεπτο. Κανένα ματς δεν κερδίζεται εκ προοιμίου. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Ηρακλή, να βρει τον δρόμο του με τα προβλήματα, δεν ξέρω τι θέματα μπορεί να έχει πέραν του μπάσκετ. Εμείς ήμασταν τέταρτοι και με και χωρίς τις ρωσικές ομάδες. Είναι κρίσιμα τα επόμενα 5 παιχνίδια, αρχής γενομένης από το παιχνίδι στο Κάουνας. Φαίνεται πως οι ομάδες που δεν έχουν πίεση παίζουν καλά γιατί έχουν δυνατότητες. Οι ομάδες που δεν έχουν πίεση κερδίζουν συχνά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
