Παναθηναϊκός: Το «πράσινο» ΟΑΚΑ φέρνει επιστροφή Γιαννακόπουλου;

Από το μεσημέρι της Παρασκευής, όταν έγινε επίσημη από την κυβέρνηση η παραχώρηση του κλειστού των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων στον Παναθηναϊκό για τα επόμενα 49 χρόνια, ένα ερώτημα στροβιλίζει στο μυαλό πολλών φίλων του «Εξάστερου»: «Τώρα που η ομάδα έχει γήπεδο, ενδεχομένως να ενεργοποιηθεί ξανά ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος;»…

Εύλογο ερώτημα το οποίο ενισχύεται από την ξαφνική δυναμική επιστροφή του μεγαλομετόχου της ΚΑΕ με την «καρατόμηση» της πλειοψηφίας του σχήματος που έτρεχε το project της ομάδας, από τη στιγμή που ανακοίνωσε την αποστασιοποίησή του από τα κοινά.

Το κατηγορηματικό «όχι» συνεργατών του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

Μπορούν να εκληφθούν, λοιπόν, τα δύο παραπάνω γεγονότα ως… προαναγγελτικά μηνύματα της επιστροφής Γιαννακόπουλου; Άνθρωποι του στενού περιβάλλοντος του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ είναι κατηγορηματικοί: «Όχι».

Η απόφαση απεμπλοκής του γιου του Παύλου από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός είναι ειλημμένη και, σύμφωνα με συνεργάτες του, «μη αναστρέψιμη». Επειδή ο ίδιος, ωστόσο, εμφανιζόταν ενοχλημένος από σχόλια περί «παρατήματος της ομάδας» και «προσβολής της οικογενειακής κληρονομιάς», εργαζόταν τους τελευταίους μήνες στο παρασκήνιο, προκειμένου να καταστεί πιο εφικτή η μετάβαση σε μια επόμενη μέρα που θα είναι αντάξια της ιστορίας της πιο πετυχημένης ομάδας μπάσκετ στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού.

Το γήπεδο καθιστά πλέον πιο ελκυστικό το brand Παναθηναϊκός

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης προσπάθειας, ολοκληρώθηκε και η συμφωνία με την ελληνική Κυβέρνηση για την παραχώρηση του ΟΑΚΑ. Γίνεται αντιληπτό ότι πλέον το brand Παναθηναϊκός που βρίσκεται προς πώληση γίνεται πιο δελεαστικό για τον οποιονδήποτε επίδοξο αγοραστή, ο οποίος πλέον θα ξέρει ότι δεν θα επενδύσει χρήματα μόνο για να αγοράσει ιστορία, φήμη και τίτλους, αλλά θα μπορεί να αξιοποιήσει όπως κρίνει (αθλητικά και εμπορικά) ένα από τα μεγαλύτερα κλειστά της Ευρώπης.

Σενάριο επιστροφής του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, λοιπόν, δεν προκύπτει αυτή τη στιγμή από πουθενά (με την υποσημείωση, βέβαια, ότι αναφερόμαστε σε έναν άνθρωπο που πολλές φορές δρα παρορμητικά, αναθεωρώντας απόψεις αν κρίνει ότι το επιβάλλουν οι περιστάσεις και οι συνθήκες).

Αντίθετα, προκύπτει ένα σαφώς πιο εμπορικό και ελκυστικό «αθλητικό brand» προς πώληση, με ότι αυτό συνεπάγεται για την επόμενη μέρα του «Εξάστερου», η οποία μπορεί και να πλησιάζει πλέον με ταχύτερους ρυθμούς!

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News