SD MOVIES: Ο Λουτσέσκου έπαθε… Ταραντίνο!

Ο Νίκος Σαρίδης… εμπνέεται από την ατάκα περί «μπάσταρδων» και κάνει casting για το σίκουελ του «Άδωξοι Μπάσταρδη» σε… σκηνοθεσία Ραζβάν Λουτσέσκου!

Η αμήχανη στιγμή που στο παιχνίδι ΠΑΟΚ – Βόλος έχουν κάτσει τα ντόρτια και ο Ραζβάν Λουτσέσκου πρέπει κάτι να πει. Τελικά, αυτό  που του βγαίνει είναι ένα… κάτι -συνειδητό ή μη, ο ίδιος το ξέρει- σαν tribute στον Κουέντιν Ταραντίνο. «Στο τέλος», λέει, «έπρεπε να ήμασταν μπάσταρδοι στο ματς».

O Ταραντίνο, πάντως, τόσες ώρες, ποιείται τη νήσσαν. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Προφανώς, προσπαθεί να κερδίσει χρόνο γιατί εν προκειμένω τα πράγματα είναι ζόρικα. Είπαμε, αντισυμβατικός ο Κουέντιν, όχι μ@@άκας!

Με το «Άδωξοι Μπάσταρδη», βλέπεις, ήταν ευκολάκι: πήρε μια τυπική πολεμική ιταλία του 1978, που είχε γυρίσει ο Έντσο Καστελάρι, το «Inglorious Bastards», έκανε επίτηδες δυο ορθογραφικά λάθη στον τίτλο μετατρέποντάς τον σε «Inglourious Basterds» (ως «Άδωξοι Μπάσταρδη» διανεμήθηκε στην Ελλάδα) και σεναριακά – σκηνοθετικά τής άλλαξε τα φώτα σε σημείο που να μην παίρνει άλλο.

Τέιλορ

Τον Λούκας Τέιλορ, δηλαδή, πώς στα κομμάτια να τον εμφανίσει «μπάσταρδο»; Βλέποντας ο Ταραντίνο τα στιγμιότυπα απ’ το ΠΑΟΚ – Βόλος, το πολύ να τον κρατήσει τον Βραζιλιάνο στα υπ’ όψιν του για την περίπτωση που θελήσει να κάνει ταινία εποχής με τη ιστορία της γενέτειράς του, του Νόξβιλ του Τενεσί. Να του δώσει, δηλαδή, τον ρόλο του ραχιτικού σκλάβου του Αμερικάνικου Νότου που οι σιδερόμπαλες τον εμποδίζουν να πηδήσει απ’ το έδαφος. Σε «μπάσταρδους», πάντως, δεν χωράει ο Τέιλορ, ακόμη και αν ο Ταραντίνο καπνίσει όλο τον… Μυλοπόταμο και τη Μεσσηνία μαζί!

Αντί-Κρούγκερ

Και στον ρόλο της πρώην φωτομοντέλας, της Ντιάνε Κρούγκερ, που έπαιξε στο ««Άδωξοι Μπάσταρδη» εκείνη την κατάσκοπο στην ταβέρνα, ποια να βάλει; Τη Μαρία Γκοντσάρεβα, την εξ απορρήτων του Ιβάν; Και νευρική ανορεξία να πάθει το Μαράκι, Κρούγκερ δεν γίνεται. Σοβαροί να είμαστε. Άπατη θα πάει η ταινία στο box office.

Ύστερα είναι και το άλλο: οι «μπάσταρδοι», τα κομάντα που τα έβαλαν με τους Ναζί στο φιλμ του Ταραντίνο, ήταν άπαντες -απ’ όσο θυμάμαι- εβραϊκής καταγωγής, ενώ εδώ έναν Ισραηλινό έχουμε κι αυτός είναι με τους… κακούς, τον Μπόρις Κλέιμαν. Αφού το ξεκαθαρίσαμε, ο ΠΑΟΚ δεν αλλάζει τερματοφύλακα, έχει τον Πασχαλάκη. Και ας πούμε ότι αυτό το ξεπερνάμε, ο κακός στο «Άδωξοι Μπάσταρδη» (ο έξοχος Κρίστοφ Βαλτς, που πήρε Όσκαρ β’ ανδρικού ρόλου), αυτός που υποδύθηκε τον Γερμανό συνταγματάρχη, λεγόταν στην ταινία Χανς Λάντα. Εδώ, ωστόσο, οι «μπάσταρδοι» δεν έχουν να κάνουν με Λάντα, αλλά με… Φεράρι (αυτός έκανε τη σέντρα στο 4-4). Τι να λέμε; Άλλο Λάντα, άλλο Φεράρι. Πας σε κόντρα;

Μελανί Λοράν

Και τη Μελανί Λοράν, η οποία είχε τον κινημοτογράφο στο Παρίσι, όπου θα μαζευόταν, υποτίθεται, ο Χίτλερ και το σκυλολόι του Γ’ Ράιχ, ποιος θα την υποδυθεί; Θα βάλουν μια περούκα στον Μιτρίτσα; Το πιθανότερο είναι ότι θα τον δει ο Ταραντίνο και θα του πει κατάμουτρα «εσύ δεν μπορείς να παίξει ούτε ως αλλαγή στο ΠΑΟΚ – Βόλος και θες να μου παίξεις και την ερωτεύσιμη Γαλλιδούλα; Τσου, ρε γατάκι!».

Καγκάβα

Ας δεχτούμε, επίσης, ότι αυτή τη φορά ο Ταραντίνο τοποθετεί στο σεναριακό παιχνίδι, πέραν των Συμμάχων και τους Γερμανών, κι άλλες δυνάμεις του Άξονα, όπως την Ιαπωνία και βρίσκει έτσι θέση στο καστ και ο Καγκάβα (αρκεί να γυριστεί τον βλέπω εν ευθέτω χρόνω, γιατί δεν τον βλέπω για πολύ στην Τούμπα), τον Μπραντ Πιτ, τον αρχηγό των «μπάσταρδων», ποιος θα τον ενσαρκώσει; Ο Λουτσέσκου; Με παρτιζάνικο σκούφο στο κεφάλι; Και να λέει «πως «μόνο στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, στη φασιστική Γερμανία, έγινε ό,τι συνέβη στο ελληνικό πρωτάθλημα το 2018»; Πώς θα τον περάσει (και) αυτό τον σκόπελο ο εκκεντρικός σκηνοθέτης.

Ανορθογραφία

Το μικρότερο πρόβλημα για τον Ταραντίνο, πάντως, θα είναι τα ορθογραφικά στον τίτλο του φιλμ: αντί για «Μπάσταρδη Θεσσαλονίκη», κάλλιστα μπορεί να βάλει «Μπάσταρδη Θεσσαλωννίκη»! Και μην ακούω ενστάσεις, διότι όταν χάνεις 4-1 στην Τούμπα και φέρνεις 4-4, σαν νίκη είναι.

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News