Τέμπη: Στους 47 οι νεκροί από το τραγικό δυστύχημα

EUROKINISSI

Μεγαλώνει κι άλλο ο τραγικός απολογισμός των θυμάτων από την τραγωδία στα Τέμπη.

Αυξάνεται ο αριθμός των θυμάτων στην τραγωδία των Τεμπών, με τους άνδρες της Πυροσβεστικής να συνεχίζουν να επιχειρούν στα συντρίμμια των δύο τρένων, προκειμένου να εντοπίσουν και τον τελευταίο αγνοούμενο.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της Πυροσβεστικής, ο απολογισμός των νεκρών φτάνει στους 47.

Οι έρευνες συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια της νύχτας, ωστόσο οι πυροσβέστες ελπίζουν ότι όσο προχωρούν προς το τρίτο βαγόνι του τρένου -και κόβουν τα σίδερα- ίσως βρεθεί κάποιος ζωντανός.

Σήμερα τα πρώτα αποτελέσματα DNA

Ο αριθμός των νεκρών αναμένεται να αυξηθεί δραματικά, όσο εξελίσσονται οι έρευνες, την ώρα που δεν υπάρχει σαφής αριθμός για τα άτομα που αγνοούνται.

Το βράδυ της Δευτέρας ολοκληρώθηκαν οι λήψεις από 25 δείγματα DNA συγγενών, τα οποία εστάλησαν σε ειδικά εργαστήρια της Αθήνας για να αναγνωριστούν ισάριθμες σοροί, ενώ η ίδια, σκληρή για τους συγγενείς των θυμάτων, διαδικασία πρόκειται να συνεχιστεί και σήμερα.

Στον εισαγγελέα ο σταθμάρχης

Την ίδια ώρα, ο σταθμάρχης Λάρισας έχει ομολογήσει το μοιραίο λάθος του, που οδήγησε στην πολύνεκρη τραγωδία, και θα οδηγηθεί στην εισαγγελία Λάρισας.

Σε βάρος του σταθμάρχη έχει σχηματιστεί δικογραφία που μένει να αποτιμηθεί από τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.

Οι κατηγορίες που βρίσκονται από τις πρώτες ώρες των ερευνών στο κάδρο των Αρχών, αφορούν στο αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 291) επισύρει ποινές από 10 χρόνια κάθειρξη ως και ισόβια.

«Φεύγω; Φεύγεις…»

Στο φως της δημοσιότητας έχουν έρθει οι διάλογοι πριν από την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη. Το MEGA μετέδωσε ηχητικό ντοκουμέντο με τη συνομιλία του σταθμάρχη Λάρισας και του μηχανοδηγού, λίγα λεπτά πριν την φονική σύγκρουση.

Ο σταθμάρχης ακούγεται να δίνει έγκριση στην επιβατική αμαξοστοιχία να μπει στην παρακαμπτήριο και να συνεχίσει το ταξίδι του από τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, στην οποία όμως ήδη κινούνταν η εμπορική αμαξοστοιχία.

Μάλιστα, το κόκκινο φωτόσημο που αναφέρεται στη συνομιλία, δεν φαίνεται να ανησυχεί τους συνομιλούντες καθώς το σύστημα φωτοσήμανσης δεν λειτουργούσε.

Πηγή: in.gr

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News