Κασσελάκης για αποτελέσματα εκλογών: Πρώτη νύχτα χαράς, η πρώτη μεγάλη ρωγμή του καθεστώτος Μητσοτάκη

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προχώρησε στην πρώτη τοποθέτηση για τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών.
Πρώτη μέρα χαράς χαρακτήρισε τη σημερινή των αυτοδιοικητικών εκλογών ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Στέφανος Κασσελάκης με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Απόψε είναι η πρώτη μεγάλη ρωγμή του καθεστώτος Μητσοτάκη»
«Να τι κάνει ο προοδευτικός κόσμος όταν ενώνεται. Διώχνει γόνους, ημετέρους, διεφθαρμένους», σημείωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, αναφέρομενος προφανώς στις νίκες του Χάρη Δούκα στον δήμο Αθηναίων, του Στέλιου Αγγελούδη στον δήμο Θεσσαλονίκης και του Δημήτρη Κουρέτα στην περιφέρεια Θεσσαλίας.
Αναλυτικά η τοποθέτησή του:
«Πριν από τον πρώτο γύρο είπα αυτό που δεν έχει πει κανένας αρχηγός κόμματος ποτέ:
Στον δεύτερο γύρο, θα στηρίξουμε κάθε προοδευτικό υποψήφιο.
Την περασμένη Κυριακή το επανέλαβα με πάθος.
Αυτός είναι ο νέος ΣΥΡΙΖΑ, αυτή είναι η Σύγχρονη Αριστερά: Με μία φωνή, συνταχθήκαμε με την πρόοδο, με τον άνθρωπο, χωρίς συμφωνίες κάτω από το τραπέζι και χωρίς ανταλλάγματα.
Να τι κάνει ο προοδευτικός κόσμος όταν ενώνεται. Διώχνει γόνους, ημετέρους, διεφθαρμένους.
Απόψε είναι η πρώτη νύχτα χαράς. Απόψε είναι η πρώτη μεγάλη ρωγμή του καθεστώτος Μητσοτάκη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
