Κασσελάκης: «Πώς φτάσαμε να ζούμε τη μεγαλύτερη κοινωνική ανισότητα των τελευταίων 40 χρόνων;»
Ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του τόνισε «πώς φτάσαμε να ζούμε τη μεγαλύτερη κοινωνική ανισότητα των τελευταίων 40 χρόνων;».
«Στο μεταξύ, η κυρία Βούλτεψη έχει λύση για τις διακοπές των κοινών θνητών: “Ας μην πάνε στα νησιά, ας πάνε στα χωριά τους”. Τα ελληνικά νησιά, είδος πολυτελείας για τους Έλληνες», σχολιάζει και συνεχίζει:
«Ας αναρωτηθούν οι πολίτες. Πώς φτάσαμε να ζούμε τη μεγαλύτερη κοινωνική ανισότητα των τελευταίων 40 χρόνων; Πώς φτάσαμε σε προϊόντα για λίγους και Μαράτα για πολλούς;
Διαβάστε περισσότερα στο dailypost.gr
TAGS
# Επικαιρότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
