Ζελένσκι σε Τραμπ: «Ευχαριστούμε για την στήριξη- Έτοιμοι να υπογράψουμε για τις σπάνιες γαίες»
Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι μετά την έντονη αντιπαράθεση που είχε με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο εκφράζει την ευγνωμοσύνη για την στήριξη των ΗΠΑ.
«Είναι κρίσιμης σημασίας για εμάς να έχουμε την στήριξη του προέδρου Τραμπ. Εκείνος θέλει να τερματιστεί ο πόλεμος, αλλά κανείς δεν θέλει ειρήνη περισσότερο από εμάς», τόνισε ο Ουκρανός πρόεδρος ο Ζελένσκι στο X.
«Η βοήθεια της Αμερικής ήταν ζωτικής σημασίας για να μας βοηθήσει να επιβιώσουμε και θέλω να το αναγνωρίσω αυτό. Παρά τον δύσκολο διάλογο, παραμένουμε στρατηγικοί εταίροι», συνέχισε.
Κάλεσε τις ΗΠΑ «να είναι ειλικρινείς και άμεσες με την Ουκρανία ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τους κοινούς μας στόχους».
Διαβάστε περισσότερα εδώ: dailypost.gr
TAGS
# Επικαιρότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
