Γκίλφοϊλ για ενεργειακή συμφωνία Ελλάδας – Ουκρανίας: «Η ενεργειακή ασφάλεια είναι εθνική ασφάλεια»
Η ενεργειακή ασφάλεια είναι εθνική ασφάλεια. Είναι τόσο απλό» τόνισε σε ανάρτησή της η πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Αθήνα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, μετά τη συμφωνία Αθήνας – Κιέβου.
«Είχα την τιμή να παρακολουθήσω σήμερα στην Αθήνα την ιστορική υπογραφή της πρόθεσης συνεργασίας μεταξύ της ATLANTIC-SEE LNG TRADE, μιας κοινοπραξίας μεταξύ του ελληνικού ενεργειακού φορέα ΔΕΠΑ και της Aktor, και της ουκρανικής NAFTOGAZ», σημείωσε στη συνέχεια.
«Το επίτευγμα αυτό βασίζεται σε πρόσφατες συμφωνίες που θα φέρουν αμερικανικό φυσικό αέριο στους ευρωπαίους εταίρους μας, δημιουργώντας τις τόσο αναγκαίες εναλλακτικές λύσεις στην ρωσική ενέργεια», πρόσθεσε.
Πηγή: Thedailypost.gr
TAGS
# Επικαιρότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η πρώτη αντίδραση μετά τη μετακίνηση - βόμβα στους Μαϊάμι Χιτ
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
