Τραγωδία στην Ηλιούπολη: Πέθανε και η δεύτερη 17χρονη
Υπέκυψε στα τραύματά της και η δεύτερη 17χρονη μαθήτρια που έπεσε με συμμαθήτριά της από την πολυκατοικία στην Ηλιούπολη.
Η κοπέλα νοσηλευόταν σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στο ΚΑΤ και δυστυχώς η μάχη για να κρατηθεί στη ζωή αποδείχθηκε άνιση.
Το νοσοκομείο σε ανακοίνωσή του εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στους οικείους του παιδιού.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε δελτίο Τύπου που εξέδωσε το νοσοκομείο: «Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026. Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της».
TAGS
# Επικαιρότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Παναθηναϊκός Aktor: Τέλος ο Εργκίν Αταμάν - Το video Γιαννακόπουλου με τον Τούρκο τεχνικό
- Εβάν Φουρνιέ: Το άπιαστο ρεκόρ του Τάρπλεϊ που έσπασε στους τελικούς
- Γουόρντ στο sportday.gr: «Αυτός ο τίτλος δεν θα ξεχαστεί!»
- Γιαννακόπουλος: Το τραπεζάκι στο Σούνιο... με Μπαρτζώκα
- Η Superbet και τα «παιχνίδια» με τη φωτιά της Επιτροπής
