FTX: Το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων που έχει μπει για τα καλά στον αθλητισμό

Η εταιρεία έχει συνάψει χορηγίες με σημαντικές ομάδες και τεράστιους αστέρες από τον αθλητικό χώρο, κάποιοι εκ των οποίων απέκτησαν και μερίδιό της.

Τα κρυπτονομίσματα είναι πλέον αρκετά διαδεδομένα παγκοσμίως κι αν στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους, στον υπόλοιπο κόσμο τα πράγματα είναι άκρως διαφορετικά. Μάλιστα, πριν λίγο καιρό, το Ελ Σαλβαδόρ, μία χώρα της κεντρικής Αμερικής έκανε δεκτό, το πιο γνωστό από τα κρυπτονομίσματα, bitcoin ως νόμιμο συνάλλαγμα του κράτους.

Όμως, ας πάμε στον χώρο του αθλητισμού που μας ενδιαφέρει. Όταν τα κρυπτονομίσματα έχουν τέτοια ζήτηση πλέον παγκοσμιώς και συνεχώς δημιουργούνται κι άλλα καινούργια, δεν θα μπορούσαν να μην πηγαίνουν καλά τα ανταλλακτήριά τους, δηλαδή οι ιστοσελίδες όπου μπορεί κάποιος να δώσει κανονικά χρήματα για να αγοράσει το κρυπτονόμισμα της αρεσκείας του.

Μία λοιπόν απ’ αυτές τις εταιρείες, η FTX έχει γνωρίσει εκπληκτική ανάπτυξη μέσα σ’ ένα χρόνο φτάνοντας τα ετήσια έσοδά της από 85 εκ. δολάρια το 2020 στο 1 δις δολάρια το 2021! Η συγκεκριμένη εταιρεία μας ενδιαφέρει γιατί σύμφωνα με τον Τζόε Πομπλιάνο (έναν άνθρωπο που ασχολείται πολύ με θέματα που αφορούν τον αθλητισμό και τις ομάδες αλλά σε επίπεδο επιχειρήσεων) έχει μπει για τα καλά στον χώρο του αθλητισμούυ μοιράζοντας τεράστιες χορηγίες και αποκτώντας σημαντικούς πρεσβευτές, αλλά και συμπαίκτες.

Μέχρι στιγμής λοιπόν η FTX έχει εν ισχύ συμφωνίες με τον Τομ Μπρέιντι, τον Στεφ Κάρι (ως παγκόσμιο πρεσβευτή της εταιρείας) και τον Άαρον Τζόουνς (ράγκμπι). Αυτές όσον αφορά τους αθλητές, αφού έχει χορηγικές συμφωνίες και με ομάδες (Μαϊάμι Χιτ, TSM από eSports προσφέροντας 21 εκ. δολάρια για 10 χρόνια για την ονομασία της ομάδας, Μερσένες από F1, μπασκετική ομάδα του Κεντάκι) αλλά και με ολόκληρες λίγκες, όπως εκείνη του αμερικάνικου μπέιζμπολ (MLS).

Οι Στεφ Κάρι και Τομ Μπρέιντι πήραν κι ένα μικρό μερίδιο στην εταιρεία ως αντάλλαγμα της συμφωνίας που σύναψαν.

Ακόμη, πλήρωσε 6εκ. δολάρια για να διαφημιστεί στο Super Bowl, ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά event παγκοσμίως.

Ο λόγος που η εταιρεία αυτή προτιμάει τόσο πολύ τα αθλήματα για τις χορηγίες είναι επειδή, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος ο CEO της, οι έρευνες που έχουν κάνει δείχνουν πως οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα σπορ ενδιαφέρονται δύο φορές περισσότερο για τα κρυπτονομίσματα και οι φανατικοί οπαδοί τους τρεις φορές παραπάνω από εκείνους που δεν ασχολούνται με τα αθλήματα.

Στον ίδιο δρόμο με την FTX βαδίζει και η ιστοσελίδα Crypto.com που διαφημίζεται αυτή τη στιγμή στην F1, την Serie A, την Παρί Σεν Ζερμέν, τους Φιλαδέλφια 76ερς, τους Fnatic (eSports), τους Μόντρεαλ Κανάντιενς (ομάδα χόκεϊ στον πάγο) και στο UFC.

Με αυτά τα δεδομένα η ενασχόληση της FTX και της Crypto.com με τον αθλητισμό είναι πιθανότατα μόνο η αρχή, αφού όσο αυτή προοδεύει, μπορεί να προσελκύσει κι άλλες εταιρείες που ασχολούνται με τον κόσμο των κρυπτονομισμάτων και θα θέλουν να επενδύσουν στον αθλητισμό αποκομίζοντας τα δικά τους οφέλη και προσφέροντας παράλληλα σημαντικά έσοδα σε μια περίοδο που ο κορωνοϊός προκάλεσε σημαντικές ζημίες.

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News