ΜΙΜΗΣ ΣΤΕΦΑΝΑΚΟΣ: Ο «κορίτσαρος» μαζί του πριν από την Καραγιάννη - Η περιγραφή του Γ. Παπαστεφάνου

«Άναβε φωτιές στον ανδρικό πληθυσμό», είχε πει ο Γιώργος Παπαστεφάνου για τη Λάουρα, τον έρωτα του Μίμη Στεφανάκου – Είχε συνεργαστεί με τον Μάνο Χατζιδάκι και τον Βασίλη Τσιτσάνη.

Προτού ο Μίμη Στεφανάκος απασχολήσει για τη σχέση του με τη Μάρθα Καραγιάννη. Όταν είχε στο πλευρό του την τραγουδίστρια Λάουρα. Ποια ήταν όμως η σταρ της εποχής;. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Το πραγματικό της όνομα είναι Ελένη Λαλαπάνου. Μιλούσε 8 γλώσσες και τραγούδησε ελληνικά τραγούδια σε όλο τον κόσμο κάνοντας και πάρα πολλά ταξίδια.

Το 2008 στο ΒΗΜΑ, ο δημοσιογράφος, Ι. Γεωργάκης, έγραφε: «Μεταπολεμικά το ραδιόφωνο αρχικά και στη συνέχεια η τηλεόραση, εκτόξευσαν στα ύψη τη φήμη παικτών και καλλιτεχνών. Αν κάποιος συνδύαζε ποδόσφαιρο και κινηματογράφο ήταν δε και ομορφόπαιδο, όπως ο Μίμης Στεφανάκος, ο γυναικείος πληθυσμός έτρεχε ξωπίσω του. Το 1956 μεταγράφηκε από την Υπεροχή Εξαρχείων στον Ολυμπιακό, με τη φανέλα του οποίου γνώρισε μεγάλες δόξες. Εκτός από την τέχνη της μπάλας, έμαθε αρκετά καλά και την τέχνη της υποκριτικής.

Ως παίκτης κατέκτησε πέντε πρωταθλήματα, έξι κύπελλα και ένα κύπελλο Βαλκανίων. Ως ηθοποιός πρωταγωνίστησε στις ταινίες «Κομήτης Χάλεϊ», «Καραγκούνα», «Ο διαιτητής», «Σκότωσα για το παιδί μου», «Αθήνα ώρα 12». Στις νυχτερινές εξόδους του συνοδευόταν από την αγαπημένη του Λάουρα, διάσημη τραγουδίστρια και σοουγούμαν της εποχής. Στη συνέχεια γνωρίστηκε με την ντίβα του ελληνικού σινεμά Μάρθα Καραγιάννη, με την οποία παντρεύτηκαν το 1961 και χώρισαν έπειτα από δύο χρόνια».

«Είχε βγει από δύο πολέμους σφριγηλή…»

Ποια ήταν η Λάουρα περιγράφει ο Γιώργος Παπαστεφάνου, μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες της ελληνικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης, σε ένα απόσπασμα από την ιστοσελίδα «Από τις 4 στις 5»: «Εκρηκτική, έτσι τη λέγαμε. Όχι γιατί είχε νεύρα και εκρήξεις, αντίθετα τη θυμάμαι πάντα γελαστή, να με τραβάει απ’ το χέρι και να μού λέει «Να σού πω!». Ήταν έξω καρδιά η Λάουρα, εκπροσωπούσε όμως ένα πολύ θηλυκό τύπο γυναίκας, που είχε βγει από δύο πολέμους σφριγηλή, γεμάτη υγεία.

Με καμπύλες που τα ρούχα τού μουσικού θεάτρου και τής πίστας, τόνιζαν ακόμα πιο πολύ, ανάβοντας φωτιές στον ανδρικό πληθυσμό τής εποχής. Για όλες, την Σπεράντζα Βρανά, την Μάγια Μελάγια, την Μπέμπα Κυριακίδου ή την Λάουρα, δίπλα στο όνομά τους, μία λέξη συνηθιζόταν τότε: «κορίτσαρος».

Το άστρο τής Λάουρας έλαμψε κυρίως στα χρόνια τού ‘50. Η ίδια σαν τραγουδίστρια ανήκε στον χώρο τού ελαφρού όπως λεγόταν τότε, τραγουδιού, είχε συνεργαστεί όμως και με τον Μάνο Χατζιδάκι και με τον ΒασίληΤσιτσάνη στην ταινία «Για το ψωμί και τον έρωτα», όπου τραγούδησε «Είμαι κι εγώ ένα καράβι τσακισμένο» και «Σατράπισσα με λένε». Τότε είχε πάρει μεγάλη δημοσιότητα και η σχέση τής Λάουρας με άσσο τού γηπέδου. Όταν το φθινόπωρο τού 1976, ετοιμάζαμε με την Δάφνη Τζαφέρη την «Μουσική βραδιά» για τα αρχοντορεμπέτικα, η Λάουρα πηγαινοερχόταν πια μεταξύ Αθήνας και Νέας Υόρκης, όπου είχε κάνει οικογένεια.

Για μάς όμως ήταν σαν να μην είχε αλλάξει τίποτα. Ίδια το ταμπεραμέντο και η ζωντάνια της, ίδια και η σκηνή του Ακροπόλ, από όπου είχε περάσει παλιότερα η Λάουρα…».

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News