ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Σχεδιάζουν εμβόλιο κατά του ιού για εφ' όρου ζωής έως το 2024
Επιστήμονες στην Ιαπωνία έχουν ήδη ξεκινήσει τις μελέτες ενώ το εμβόλιο θα στηρίζεται στην τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε κατά της ευλογιάς…
Την ώρα που όπως φαίνεται όλα τα εμβόλια θα χρειαστούν μια ενισχυτική δόση για να ανταποκριθούν στις μεταλλάξεις της COVID 19, στην Ιαπωνία οι επιστήμονες μελετούν ένα εμβόλιο το οποίο θα προστατεύει για πάντα κατά της νόσου και θα απαντύξει αρκετά αντισώματα ώστε να μην χρειάζεται ενισχυτική δόση.
Ο επίτημος ερευνητής στο Μητροπολιτικό Ινστιτούτο του Τόκυο, Michinori Kohara, αναρωτιόταν αν μπορεί να αναπτύξει ένα εμβόλιο κατά του ιού στα πρότυπα εκείνου κατά της ευλογιάς, με το οποίο ασχολείται τις τελευταίες τρείς δεκαετίες. Από τον Απρίλιο του ΄20 ο Κοχάρα, μαζί με τον εθνικό οργανισμό λοιμωδών ασθενειών, ξεκίνησαν τις έρευνες. Επέλεξαν το μη παθογόνο στέλεχος της παραλλαγής του ιού της δαμαλίτιδας που ονομάζεται DIs, το οποίο μεταφέρει το γονίδιο της ακίδας της SARS-COV-2. Μέσα σε μια εβδομάδα το εμβόλιο αυτό, μπορεί να αναπτύξει στο σώμα ικανά αντισώματα ώστε να είναι ισυχρή η ανόσια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Με το νέο Καραϊσκάκη των 52.500 θέσεων θα μιλήσουμε διαφορετικά
- Ολυμπιακός: Ανακοινώθηκε καλοκαιρινή αναμέτρηση με τη Φορτούνα Σιτάρντ - Τα τρία «κλεισμένα» φιλικά
- Παρασκήνιο: Τρεις «περίεργες» διαγραφές από τη «μαύρη λίστα» της ΕΕΕΠ
- Elite League: Αντίδραση των ομάδων κατά ΕΟΚ και Λιόλιου για τη μείωση των ομάδων που προβιβάζονται
- Η ώρα του εισαγγελέα για Επιτροπή Παιγνίων και Suberbet;
