ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ: Ο Spider-man που σαρώνει, ο Άγιος Νεκτάριος που βοηθάει, η Σμύρνη που δεν... πουλάει

«Spider-man: No Way Home», αλλά και «No Time To Die» στην κορυφή. Επίσης, «Ο άνθρωπος του Θεού» που έβαλε το χέρι του και η «Σμύρνη μου αγαπημένη» που προς στιγμήν δεν… πούλησε.

Μια αναφορά στις εμπορικότερες ταινίες της χρονιάς δείχνει ότι η συνήθεια του κινηματογράφου παραμένει ζωντανή και εν μέσω covid έστω και με μια σχετική -λογική προφανώς- κάμψη.

Στο athinorama διαβάζουμε τη λίστα με τις πιο εμπορικές ταινίες της σεζόν τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.

Στην κορυφή και στις δύο λίστες βρίσκεται η ταινία «Spider-man: No Way Home». Βγήκε στις αίθουσες στα μέσα Δεκεμβρίου και κόβει εισιτήρια που θυμίζουν προ πανδημίας εποχές. Εντός συνόρων κάτι ανάλογο ισχύει και για τον Τζέιμς Μποντ («No Time To Die»).

Επίσης, ο «Άνθρωπος του Θεού», η πολυσυζητημένη ταινία για τον Άγιο Νεκτάριο έβαλε το χέρι της ώστε η συνολική φετινή προσέλευση των θεατών να ξεπεράσει οριακά τα τρία εκατομμύρια.

Όπως αναφέρει το athinorama, «αντίθετα, προβληματίζει η συμπεριφορά του ενήλικου κοινού και ειδικά απέναντι στο πολυαναμενόμενο “Σμύρνη μου Αγαπημένη”, το οποίο έκλεισε την πρώτη εβδομάδα προβολών του με μόλις 60.000 εισιτήρια».

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News