UNITED GROUP: Tα στοιχήματα του σχήματος Wind-Nova και οι επενδύσεις των 1,3 δισ. ευρώ

Με την ανακοίνωση ενός φιλόδοξου πλάνου επενδύσεων που θα ξεπεράσει τα 1,3 δισ. ευρώ σε βάθος πενταετίας συνοδεύτηκε η ολοκλήρωση της πώλησης της Wind στον τηλεπικοινωνιακό όμιλο United Group, συμφερόντων της BC Partners.

Με την εξαγορά της Wind η Ελλάδα αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στην στρατηγική της United Group, καθώς πλέον η χώρα μας γίνεται η μεγαλύτερη αγορά στην οποία δραστηριοποιείται ο όμιλος, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον αριθμό των συνδρομών.

Από τις 15,2 εκατομμύρια μοναδικές συνδρομές υπηρεσιών που παράγουν επαναλαμβανόμενα έσοδα (RGU- Revenue Generating Units) που μετράει ο όμιλος στις οχτώ χώρες που δραστηριοποιείται, περισσότερες από τις μισές και συγκεκριμένα 8,1 εκατ. RGU, προέρχονται πλέον από την Ελλάδα.

Το επενδυτικό πρόγραμμα των 1,3 δισ. ευρώ έρχεται να προστεθεί στα περίπου 1,4 δισ. ευρώ που έχει επενδύσει η United Group για την απόκτηση του ελέγχου της Forthnet και την μέχρι τώρα αναβάθμιση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας που μετονομάστηκε σε Nova, καθώς και για την εξαγορά της Wind.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News