ΒΑΛΑΝΤΗΣ: Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει πάει ακόμα στις εκπομπές του ΣΚΑΪ – «Νοσώ με κορονοϊό»
Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει πάει ακόμα στις εκπομπές του ΣΚΑΪ – «Νοσώ με κορονοϊό»
Εδώ Βαλάντης, εκεί Βαλάντης τελικά εμφανίστηκε μέσω skype στο Love it και εξήγησε γιατί δεν τον έχουμε δει ακόμα σε καμία από τις εκπομπές του ΣΚΑΪ όπως κάνουν όλοι οι αποχωρήσαντες από το ριάλιτι.
«Δυστυχώς νοσώ με κορονοϊό» είπε ο τραγουδιστής στην Ιωάννα Μαλέσκου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SURVIVOR: Επέστρεψε στην Ελλάδα ο Βαλάντης – Επεισόδιο στο αεροδρόμιο
«Γενικά έχω περάσει χαλαρά τις φορές που έχω νοσήσει. Είναι η τρίτη φορά. Ίσως τώρα με έπιασε επειδή είμαι και λίγο εξαντλημένος, έχω χάσει 13 κιλά. Πήρα βγαίνοντας 3-4 κιλά».
Ο τραγουδιστής αρνήθηκε -ευγενικά- να απαντήσει σε ερωτήσεις για το Survivor δηλώνοντας ότι προτιμά να τα πει όντας στο πλατό της εκπομπής.
Αρκέστηκε να πει ότι παρακολουθεί τώρα που βγήκε και το ριάλιτι και τις αντιδράσεις στα social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
